ervaring opleiding nagelstyliste via thuisstudie?

  • sonja

    Heeft er iemand ervaring met een opleiding nagelstyliste via een thuisstudie? bijv. Laudius of NTI?

  • Deb

    ga maar eens bij zoeken kijken, zat reacties

    Hoe wou je dat gaan doen dan?

    Hoe kan je nou nagels gaan doen uit een boekje?

    Je moet t zien, voelen!!

    ga voor een echte opleiding, de thuis studies zijn weggegooid geld.

  • DreamNails

    Ben het helemaal met Deb eens, nagelstyliste kan en word je niet met leren uit een boek.

    Je hebt echt kennis van producten en een opleiding nodig wil je dit mooie vak kunnen uit oefenen.

  • jeanne-gordijn

    Hoi, er komt zoveel bij kijken, dat zou ik niet uit een thuis studie halen, echt niet!!! Die paar praktijk dagen die je is echt niet genoeg. Ik weet niet waar je vandaan komt anders heb ik echt wel een paar adressen voor je, maar het is aan jou,niet aan mij. maar henry dream nails is zeker goed en you got nail design is goed en ja zo zijn er nog vele anderen, ligt er aan waar je woont,pika nails, ggogle gewoon in jou omgeving, en je vindt best een goede gedegen opleiding.

  • DreamNails

    Jeanne,

    Lief dat je mijn naam ook in het rijdje er bij vermeld, maar ik heet alleen geen Henry maar Henny (:D

  • sonja

    Dankjewel voor je antwoord. Ik had bij jou al vorige week een mail gestuurd en netjes een reactie terug gekregen. Het is voor mij moeilijk om overdag cursus te volgen, omdat ik zelf door de weeks werk. Ik probeer iets te zoeken voor in de avonden. (en nog even doorsparen) Er is zo weinig hier in den haag. In Rotterdam en omgeving hebben ze meer opleidingen. Ik moet dan nog even goed rond kijken.

    gr sonja

  • DreamNails

    Sonja, ik stuur je nog even een prive mail op dit laatste berichtje.

  • sonja

    Dankjewel Hennie voor je mail! Je maakt me helemaal blij. :) Ik ga je zeker even bellen

  • amy

    ik heb die thuisstudie van loi, en ben nu zelf ook bezig met klantjes thuis, plus alles prof aangeschaft en ben zeer tevreden, ben alleen niet naar de praktijkdagen geweest, oefening baart kunst zeg ik maar!

  • Ikke88

    amy Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb die thuisstudie van loi, en ben nu zelf ook

    > bezig met klantjes thuis, plus alles prof

    > aangeschaft en ben zeer tevreden, ben alleen niet

    > naar de praktijkdagen geweest, oefening baart

    > kunst zeg ik maar!

    Dan ben ik benieuwd hoe jij nagels zet..Sorry als ik raar reageer maar er staan zat waarschuwingen op dit forum en internet.

    En dan snap ik niet waarom je een loi cursus doet en dan ook niet naar de praktijkdagen gaat!

    Toen ik begonnen was kwam er ook iemand van de thuisstudie nou die heeft ook praktijklessen gehad extra.

    Die was wel naar de praktijkdagen geweest!

    En net wat deb zei je kunt het nagelen niet uit een boekje leren!!

    Maarja sommige mensen denken het beter te weten..