ervaring opleiding nagelstyliste via thuisstudie?

  • Jolange

    Bij Jolange opleidingen bieden wij de volgende nagelstylist opleidingen

    • Nagelstylist versneld

    • Nagelstylist basis

    • Nagelstylist professioneel

    • Master handen & voeten *

    • Spa manicure *

    • Nagels frezen

    • Sjabloon

    • Stiletto nagels

    • Nail art/design

    • Bruidsnagels

    • Nail art one stroke

    • Nail art fantasy nails

    • Nail art acryl flower design

    Kijk op onze website www.jolange-opleidingen.nl voor meer informatie of volg ons via facebook https://www.facebook.com/Jolange.Derma

  • Jolange

    Bij Jolange opleidingen bieden wij de volgende nagelstylist opleidingen

    • Nagelstylist versneld

    • Nagelstylist basis

    • Nagelstylist professioneel

    • Master handen & voeten *

    • Spa manicure *

    • Nagels frezen

    • Sjabloon

    • Stiletto nagels

    • Nail art/design

    • Bruidsnagels

    • Nail art one stroke

    • Nail art fantasy nails

    • Nail art acryl flower design

    Kijk op onze website www.jolange-opleidingen.nl voor meer informatie of volg ons via facebook https://www.facebook.com/Jolange.Derma

  • Romina Nails

    Hoi Sonja,

    Ook ik geef opleidingen om nagelstylist te worden in Poeldijk. Dus dat is naast den haag. (vanaf eind april op een nieuwe locatie in monster)

    Bij mij kan het op verschillende dagen worden gevolgd.

    Zowel op zaterdag hele dag, maandag avond, woensdag avond of vrijdagavond.

    Bij mij staat persoonlijke aandacht hoog in het vandel omdat het erg belangrijk is dat jede juiste aandacht krijgt en niet via een thuisstudie.

    Kijk even op de website www.romina-nails.nl

    Als je op opleidingen klikt kan je onderaan de pagina een cursusfolder downloaden met alle informatie over hoe de cursusdagen verlopen.

    Daar staat alle informatie op en kan je altijd even bellen als je vragen heb.

  • zilpa

    Anonymous

    Hoi Sonja,

    Ook ik geef opleidingen om nagelstylist te worden in Poeldijk. Dus dat is naast den haag. (vanaf eind april op een nieuwe locatie in monster)

    Bij mij kan het op verschillende dagen worden gevolgd.

    Zowel op zaterdag hele dag, maandag avond, woensdag avond of vrijdagavond.

    Bij mij staat persoonlijke aandacht hoog in het vandel omdat het erg belangrijk is dat jede juiste aandacht krijgt en niet via een thuisstudie.

    Kijk even op de website www.romina-nails.nl

    Als je op opleidingen klikt kan je onderaan de pagina een cursusfolder downloaden met alle informatie over hoe de cursusdagen verlopen.

    Daar staat alle informatie op en kan je altijd even bellen als je vragen heb.

    Helaas staan er geen prijzen bij de opleidingen en ik  vind het vervelend om eerst te moeten mailen, zo haakt iemand bij voorbaat al  af !!! Er zijn zoveel  andere opleidingen met WEL een prijskaartje…….jammer