afweken bluesky

  • liekeisleuk@hotmail.com

    Ik heb vandaag mijn eigen nagels weer gedaan… Ik blijf problemen houden met het afweken van de bluesky soak-off. Ik heb eerst even een laagje eraf gevlijd en vervolgens nageldoekjes in de aceton geweekt, mn vingens vervolgens ingepakt in de folie en toen 15 min gewacht…… resultaat: erg veel resten op mn nagels en ik kreeg het er ook bijna niet af met een rozenstokje… wat doe ik fout?!?!

    Vervolgens ben ik nog een half uur bezig geweest met een whiteblok.

  • info@sysa-nails.nl

    Lieke, ik denk niet dat je iets fout doet, maar van wat ik ervaren heb, is Bluesky er moeilijker af te weken als Shellac, daarom gebruik ik ALTIJD de base en de topcoat van Shellac! Ook al heb ik verder de kleuren van Bluesky, Entity of Magnetic, maakt niet uit, altijd de Shellac onder en erop. Ik vijl het meestal wel even open, maar als je alleen maar Shellac gebruikt hoeft dat ook niet eens. Misschien toch het overwegen waard?

  • Profiel Non-Actief

    Daar heb ik nooit last bij gehad toen ik nog bluesky gebruikte.

    Ik weekte ook 10 min en gebruikte de base en top van Bluesky.

    Nooit last gehad van resten of moeilijk afhalen, ik vijlde hem ook niet open zoals ze adviseren.

    Groetjes

  • Sandra

    Hier ook zo.

    Ik gebruik nog steeds met veel vreugde Blue Sky.

    Ideaal met opbrengen, blijft lang zitten, chipt niet, alleen uitgroei, en makkelijk af te weken.

    Ik vijl niets open (mag, hoeft echt niet) inderdaad doekje met aceton om nagel, folie erom,

    10 minuutjes afweken en je kunt het zo met een cuticle pusher afhalen,het meeste is er zelfs al af bij mij.

    Licht opbuffen met een 240, scrubfrech,en nieuwe behandeling!!

    Veel succes

    Groetjes, Sandra

  • Profiel Non-Actief

    Ik merk toch dat de een meer moeite heeft met het afweken dan de ander?

    Ik vraag me af hoe dit komt, want zoals San het doet doe ik het ook geen problemen mee.

    Succes Lieke

  • irene01

    Bij mij ging het een keer ook moeilijk en de andere keer weer makkelijk. De ene keer opengevijld, andere keer weer niet. Moet mijn draai er nog in vinden

  • Profiel Non-Actief

    Ik werk nu met Florence Gel-Polish ben erg benieuwd hoe deze afgeweekt moet worden en of dat makkelijk gaat.

    Binnekort maar eens uitproberen hahaha

  • liekeisleuk@hotmail.com

    baal echt van het feit dat et bij mezelf en 2 klanten zo moeizaam gaat met afweken…. Zou het nog aan het merk van de aceton kunnen liggen?!?!

    Welke gebruiken jullie? en zijn er nog andere middelen die ik zou kunnen gebruiken?

  • Profiel Non-Actief

    ik heb de goedkoopste acetone die ik vinden kan. Werkt prima.

  • Sandra

    Sluit me wederom aan bij Deb, gebruik ook goedkope aceton, doordrenk je het nageldoekje voldoende??

    Vingertop goed omwikkelen met aluminiumfolie, dat het even kan “broeden”.

    Zou geen probleem moeten zijn?!! Weet niet waar je zit, wil anders best eens meekijken met je.