Welke Soak off gel is makkelijk / snel af te weken?

• Profiel Non-Actief

He dieseltje,

Nee. Zal het even uitleggen.

Ik begon vorig jaar met Acryl, daarbij deed ik ook Gelpolish van bluesky. Ik ben dit jaar met acryl gestopt omdat ik dat lichamelijk niet meer aankon en ben toen overgestapt op Brisa (deed gelpolish er nog steeds bij).

Sinds vorige week nadat ik behoorlijk slecht nieuws heb gekregen van mijn behandelend arts ben ik gestopt met verlengingen en ben ik me gaan focussen op alleen de natuurlijke nagel. Dit verstevigen met Brisa (of de Soak off gel uit mijn shop) maar alleen als het echt nodig is. En gelpolish op de natuurlijke nagel.

Ik heb dus vrijwel geen vijlwerk meer en de behandelingen die ik geef zijn nu aanzienlijk korter dan wanneer ik verlenging deed.

Als ik namelijk door was blijven gaan met wat ik deed had ik over een jaar niet meer kunnen werken ivm me lichamelijke klachten. Snap je?

• dieseltje2

Ik heb het gevolgd inderdaad. Ik snap het, maar de brisa lite is toch een soak off gel…… wat is het verschil met die uit je webwinkel dan (behalve dat je het in je webwinkel verkoopt)?

Las dat je na je switch direct 3 weken vol liep! Goed hoor, maar wel bijzonder… bedoel…. je was eerst ook een nagelstudio die met soak off/ gelpolish werkte toch?? er is in die zin niet iets nieuws bij gekomen….. Klanten zitten blijkbaar raar in elkaar… haha…

Heb je nog wel tijd voor je aanbiedingen dan die je op facebook aanbied?? ;)

• Profiel Non-Actief

Hahaha klanten zitten inderdaad heel vreemd in elkaar. Snapte het zelf ook niet helemaal maargoed.

Ik denk dat mensen zich toch in vergissen dat acryl oid en gelpolish echt een heel ander systeem is en dat die twee dan ook los van elkaar staan.

En mbt tot de acties en me agenda zit het goed. Ik plan in wanneer ik me goed voel. Ik heb elke dag een plek open staan zei het voor reparaties als de al nodig zijn of voor een actie.

Ben ziezo 1 dag in de week “vrij” omdat ik dan me dokters afspraken heb staan en ik die dag echt voor mezelf moet nemen. En de weekenden ben ik dicht. Tenzij er een hoge uitzondering tussen zit.

En de Soak off gel in me webshop en de BRISA Lite zit eigenlijk weinig verschil. Behalve de prijs. Ik vind die uit me webshop wel prettiger werken. Hij is niet zo dik als de BRISA.

Ik ben gewoon dom geweest door alleen maar door te gaan en steeds grotere stappen te gaan nemen. En me lichaam totaal te negeren. Nu zit ik wel met de gebakken peren, me webshop doe ik smorgens, en smiddags in me vrije uurtje. Zodat dat allemaal keurig geregeld blijft. Mails beantwoord ik wanneer het uitkomt du dat kan ook heel goed snachts zijn als ik weer eens niet kan slapen.

En overdag ook me klantjes maar ik plan er minder op een dag dan wat ik normaal zou doen als me lijf gezond was zeg maar.

Maar ik wil niet zielig doen. Hou ik niet van. Nagelstyliste zijn en me webshop zijn me passie en daar wil ik alles voor doen.

• Eljee nails

Die uit je webshop is dus een soak off gel om te verstevigen en te verlengen?? Begrijp ik dit goed??

• Profiel Non-Actief

Ja dit begrijp je goed.

• KKHH

Ik gebruik sinds kort de brisa lite smoothing gel. Ben erg tevreden over het aanbrengen en vind hem niet dik. Volgende week ga ik hem voor het eerst afweken dus dat weet ik nog niet of dat fijn werkt.

• Linda

Hallo Meiden,

Bedankt voor de antwoorden! Ik zat te denken aan de Harmony, maar die van Deb's Nail design lijkt me ook wel wat.

Deb, heb ik dan zowel de primer als de builder gel nodig?

• Profiel Non-Actief

Baby, ja je hebt die dan beide nodig.

• Eljee nails

Goed dat ik dat weet…..ik maak eerst mijn Young Nails gel op, en dan neem ik contact met je op!

Ben benieuwd!

• Linda

Hmm als je beide nodig heb vind ik dan wel een nadeel. Het liefst gebruik ik 1 gel die meteen als base kan dienen. Scheelt weer een potje.

Iemand misschien nog ervaring met de soak off gels van IBD?