Hier ben ik ook benieuwd naar, vooral de builder en sculpting?
Altijd leuk als iemand iets vraagt en er later nog terugkoppeling komt, bij deze even een terugkoppeling van mij.
Na alle goede tips heb ik besloten Harmony structure gel aan te schaffen. Op mijn middelvinger heb ik het bij wijze van test 8 dagen geleden gezet. De reden dat ik het op mijn middelvinger heb gedaan is omdat bij mij deze nagel altijd als eerste begint te chippen de nagel is van nature wat plat en vreemd van vorm. Van het weekend zat het nog perfect en dus zaterdag ook de rest van mijn nagels gedaan.
Er is werkelijk nog geen blus af! Ik ben dus heel heel blij. (heb geschilderd, schoon gemaakt en gezwommen in het zwembad)
Zoals het er naar uit ziet is dit dus de oplossing voor mijn nagels. Nu heb ik het in 2 laagjes gezet, de volgende keer eens kijken of het met 1 laagje net zo goed blijft zitten. Ik las op het forum dat iemand de structure gel direct op de nagel doet, maar dat heb ik niet gedaan, ik ben begonnen met gelish foundation, daarna de 2 laagjes structure gel en daarna 3 hele dunne lagen gelish en als laatste de topcoat. Als ik geen led lamp had zou ik hier niet aan beginnen haha
Het resultaat:
Siem Schreef:
——————————————————-
> Is de VIP soak off manicure gel uit te harden
> onder een led lamp? En wat is de afweektiid van
> deze gel. Ik heb deze gel in gedachten als
> base/top en versteviging onder de gellack.
Heb effe nog eens goed gelezen.
vip naildesign ken ik niet. Gelpolish die ik verkoop en builder gels voor nagel verlenging harden in een minuut onder ledlamp.
tx Marga
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?