Tijden set kunstnagels en gelpolish

  • irene01

    Ik zit een jaar in het vak. Maar (bijna) geen klant voor acryl

  • CN

    Inmiddels ben ik een jaar verder, maar qua tijden schiet het niet veel op… Opvullen of nieuwe set met verlenging zit bijna geen verschil in. Ik maak gebruik van de afweekbare versie, dus week altijd alles af. Ook al mijn klanten zijn met zeer grote tevredenheid mee overgestapt. Voor een French doe ik er nu rond de 2:30 over, heel soms bij een echt tegenvallende dag tegen de 2:45 maar bij een meezittende dag ook wel eens 2:15. Glitters doe ik er ongeveer een kwartiertje langer over, naturel een kwartiertje korter. Gelpolish nog steeds 1:00. Dit wilt al helemaal niet sneller gaan! Heb gemiddeld 4 klanten per week (1 per dag).

  • Ikke88

    Nou vindt het niet slecht. En elke week klanten dat is ook heel erg fijn!

    ik heb helaas geen klanten soms 1 die komt en dan is het weer maanden stil.. baal heel erg maar weet niet meer wat ik moet doen.

  • nallajja

    Ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Doe er nu iets langer dan 3 uur over.

    Ga straks nog frees cursus doen, hopelijk scheelt dat ook flink in de tijd.

  • CN

    Ikke88 Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou vindt het niet slecht. En elke week klanten

    > dat is ook heel erg fijn!

    >

    > ik heb helaas geen klanten soms 1 die komt en dan

    > is het weer maanden stil.. baal heel erg maar weet

    > niet meer wat ik moet doen.

    Waar woon je?

  • CN

    Ja frezen scheelt veel inderdaad, als je dat ook eenmaal onder de knie hebt. Ik kan alles afweken dus met verwijderen van de oude set ben ik ongeveer een half uur bezig.. Weet niet wat hier normaal voor is? Anders maar eens proberen te combineren met deels vijlen en weken. Als dat nou ook al 10 minuten scheelt……. haha!

  • Jamely

    Cn

    Met welke afweekbare producten werk je nu?

    Groetjes

  • CN

    Bluesky

  • Jamely

    Cn

    Ik werk ook met bleusky het afweken gaat super kwartier 20 minuten alles eraf.

    Groetjes yamely

  • CN

    Hmm misschien moet ik sneller werken, of ben ik te precies.. Hoe lang doe je er over vanaf het moment dat je klant zit en je begint tót het moment dat je de basecoat er weer op doe?