Tijden set kunstnagels en gelpolish

  • Miranda

    @CN,je doet toch niet steeds een hele set afweken?Gewoon bijwerken toch?

    Alleen de bluesky afweken.

  • CN

    Nee, ik week alles af. Dit wil ik en mijn klanten ook. Daarnaast is het stukken mooier.

  • Miranda

    Ow,tja dat heb ik nog niet gehoord haha,ieder zijn ding natuurlijk.

    Maar dan moeten klanten steeds betalen voor een nieuwe set?

  • CN

    Ja klopt, maar die prijzen zijn niet veel anders dan opvullen haha. Of ik nou 90-95% weg vijl, of 99% weg weekt… En qua tijden zitten ze ongeveer beiden gelijk. Mijn prijzen zitten voor het verwijderen en nieuwe overlay tussen de 30-35 en met een nieuwe set / verlenging tussen de 35-40. Ik vijl alleen als de eigen nagels nog te kort zijn, omdat je anders de tips mee weekt.

  • Jamely

    Yamely

    Ik week ook als af, ik zet overigens alleen gel polish evt met versteviging of een kleine verlenging!

    Groetjes yamely

  • wendy3

    Ik doe alleen nog gelpolish en ik doe er 25 minuten over. Ik heb geen LED en ik werk met CND en Bluesky.

  • Heleen

    Is die 25 minuten de tijd voor een hele nagel in kleur? En inclusief afweken?

    Als ik alleen een hele nagel in 1 kleur moet doen ben ik inclusief afweken etc toch wel 1 uur kwijt

    en met een french, nailart etc 1,5 uur

  • Jamely

    Jamely

    Ik doe er ook een ongeveer een uur over, afweken vijlen nieuwe set, als ze hele lange nagels hebben dan doe ik er ook anderhalf uur over.

    Yamely

  • CN

    Hmmm gisteren deed ik 2 uur over een set gelnagels, terwijl ik zó moe was en juist 3 uur had verwacht haha.

    Gelpolish blijft inclusief weken toch nog tegen de 1,5 uur. Ik denk dat ik té precies werk. Had vroeger ook al altijd moeite met nagels lakken hahaha.

    We zullen zien, over een half jaar of jaar, wat het dan is geworden! Dit topic zal voor voorlopig nog niet sluiten… ;)

  • Jamely

    Cn

    Ik heb het ook over alleen gellac, een uur tot anderhalf uur ligt aan de lengte van de nagel.

    Ik hoor soms ook tijden van een half uur tot 3 kwartier, ik haal het niet.

    Yamely