Kerst presentjes. :)

• Ramona

Hey lady's!

Ik zou graag met de kerst wat leuke presentjes aan de klanten willen geven. :)

Maar ik zit een beetje in dubio wat ik zou moeten doen.

Hebben jullie leuke ideeën???

Ik hoor graag

• CN

Ik geef gel-klanten bij nieuwe set of opvullen een nagelriemolie en handcreme. Gellak-klanten alleen een handcreme. Gellak-klanten op tenen krijgen badkaviaar, voetenbruistablet en voetencreme. Uiteraard in kleine verpakkingen!

• JS.DB

Loopt dat niet aardig op in prijs CN? Wel leuk om iets te geven als presentje! :)

• CN

Tsja dat wel, vooral de nagelriemolie is best prijzig. Ik twijfel daar ook nog over. Maargoed, de rest valt mee. Handcreme en voetenbruis goedkoop in kunnen kopen, voetencreme en badkaviaar had ik nog over (gebruikte ik niet), had ook nog wat kleine potjes, nog wat cremepotjes bij besteld (goedkoop), stickeren, in oraganza met visitekaartje met 10% korting eraan en klaar.

• CN

Www.organzazakjes.nl

Www.drogisterijdelang.nl

• Thea

Ik heb mini boeddha's in een organzazakje.

Deze heb ik gekocht bij eenbeetjegeluk.nl

Snelle levering en alles netjes verpakt.

• rikasnagelstudio

waarom niet ff crea bea zijn?

Koop zak waxine lichtjes en een rol folie (doorzichtig)

knip het in vierkantjes waxinelichtje erin boven op wat pluim stukjes folie met een lintje erom heen daaraan een kerstballetje mini en je visite kaartje eraan met een leuke korting op de achterkant.

Dit is wat ik vorig jaar heb gedaan.

Maar dan wel met een dobbelsteen.

Het was een blanco achter kant visitekaartje,….. ik liet de klant met dobbelsteen rollen 1 is 10% 6 is 60% korting in januari.

Gaat te gek maar de klanten blijven je eeuwig dankbaar.

Dit kost je alleen wat maak werk.

Tel alles eens op als je 100 dingen moet bestellen of een korting geeft?

Denk dat het op het zelfde neer komt.

Of koop een dobbelsteen met 1 en 2 erop die zijn bij de expo winkels wel te verkrijgen of xenos enzo.

Dit jaar doe ik het anders.

Ik heb een partij doosjes opgekocht.

Heb zeephandjes laten maken, koste weinig een setje nagels :p

Ze zitten in organzazakje die doe ik in het doosje.

Een mini vijl die ik nog dozen vol van heb liggen en wij hebben oriflame in de salon dus een testertje parfum en lipstick.

Wel heb ik handcreams gekocht van 30ml voor een prikkie ook van oriflame zo behoudt ik mijn producten en de klanten krijgen wat leuks.

Een mini kerst pakket

• irene01

Wat een super leuk idee met de waxinelicht/dobbelsteen. Ga ik onthouden!

• rikasnagelstudio

en dan vooral naar de action gaan he irene :P

Ze hebben folie (zit op zo.n rol) waxinelichtjes mini balletjes en lint

• Jolanda

Hoi Rika,

Dozen vol mini vijlen? Verkoop je die ook of niet? En tegen welke prijs eventueel voor 50 stuks?

Ben er naar op zoek, maar kan ze niet vinden.

Stuur me anders even een pb-tje