Kerst presentjes. :)

• Ramona

Dank je wel voor jullie reacties! Ik ben er wel wat wijzer door geworden en krijg zo steeds meer ideeën , super!!

Ik ga zometeen ff leuke zakjes maken met pepernootjes enzo. Heerlijk m'n klantjes verwennen hihi…

Doen jullie dat ook???

Liefss :)

• rikasnagelstudio

Jolanda, pb

• Jolanda

Klanten krijgen bij mij altijd een kopje koffie, thee, cappuccino, caffé latte of warme chocomelk met een lekker koekje en met sinterklaas doe ik inderdaad pepernootjes en met kerst een lekker kerstkransje :)

• rikasnagelstudio

met pasen liggen er paaseieren tussen door liggen er mini snickers/mars/Twix met sinterklaas pepernoten en met kerst van die kerstkransjes met van dat ja wat is het marsepijn ofzo erin met die korreltjes erop.

Koffie thee fris is altijd wel aanwezig.

• Ann De Vreese

een nagelriem olietje?

• CN

Mijn kerstgeschenkjes zijn inmiddels bijna af! Ik heb alles zelf gemaakt, dus bespaard ook kosten.

Ik kon alleen voor de handlotion geen kleinere (goedkope) potjes vinden, maar kon gelukkig de lotion heel goedkoop inkopen.

GELNAGELS

Besteding circa € 30,00 (opvullen) of € 45 (nieuw) - Inkoop geschenkje circa € 1,00 per stuk

Organza-zakje wit/zilver met kerstopdruk met mijn visitekaartje eraan voor 10% korting (t/m 31 januari 2014).

Inhoud: potje handlotion 10 ml, flesje nagelriemolie 2 ml

GELPOLISH op handen

Besteding circa € 22,50 - Inkoop geschenkje circa € 0,60 per stuk

Organza-zakje bordeaux/rood met kerstopdruk met mijn visitekaartje eraan voor 10% korting (t/m 31 januari 2014).

Inhoud: potje handlotion 10 ml

GELPOLISH op tenen

Besteding circa € 25,00 - Inkoop geschenkje circa € 0,75 per stuk

Organza-zakje goud met kerstopdruk met mijn visitekaartje eraan voor 10% korting (t/m 31 januari 2014).

Inhoud: potje footlotion 3 ml, badkaviaar 3 ml, voetbruistablet

De 10% korting kan voor sommigen nét even dat zetje geven om nóg een keer langs te komen, vandaar zo kort geldig.

Als alles af is en klaar staat post ik een foto (uitleg hiervoor aub hahah)!

• Ramona

Nou lady's

Na veel wikken en wegen ben ik er uit…

Mijn lieve vriendin gaat voor mij allemaal leuke sleutelhangers maken met een buddha eraan (zij maakt sieraden) dat geef ik met een leuk olietje en een kaarsje erbij en in een leuke verpakking..

Ik vind heel veel altijd hetzelfde en ik wil dan ook altijd wel graag iets aparts doen.. Ik denk dat dit wel een succes word ;)

Jullie er al een beetje overuit???

• Peerke

Ik heb zo ie zo voor elke nieuwe klant als welkomsgeschenk een nagelvijl.

Die kosten niet veel qua inkoop (€0,25) en ze zijn er allemaal blij mee.

Ook heb ik een standaard spaarsysteem.Achterop me visitekaartjes heb ik een spaarkaart laten drukken en bij besteding van €10,- krijgen ze een stempel.

Bij een volle kaart (10 stempels) krijgen ze €5,- korting op de volgende behandeling.

Ik ga voor kerst een presentje maken bestaat uit:

Kortingsbon voor een volgende behandeling

kerstkransjes

Denk dat zoiets wel voldoende is.Het gaat vele niet om wat ze krijgen , maar dat ze iets krijgen.

• Info@momentibeauty.nl

Wij gaan voor kerst touch screen pennen weggeven. Dames met lange nagels klagen vaak over het werken met de tablet/telefoon wanneer ze te lang zijn. Wij geven daarom van die pennetjes weg met zo'n rubberen punt die ze dan kunnen gebruiken.

• Elske

Het eerste jaar gaf ik met Kerst een mini flesje nagelriem-olie en een mini vijltje met en leuke print. Daarbij een zelf ontworpen kaartje (maat visitekaartje)

met “bedankt voor uw vertrouwen”.

Daarna dacht ik, ik ben eigenlijk gek om producten kado te geven die bij mij in de salon gekocht kunnen worden, dief(je) van mijn eigen portomonee…

Bij een eerste set nagels krijgen ze dat nl ook mee, en als dat goed bevalt dan kopen ze dat naderhand vanzelf erbij in de vorm van een groter flesje olie

en een normale maat vijl :-)

Daarna presentjes gegeven als bv ;

*Grijze betonnen bol (Action toen 79ct) met een waxinelichtje er in, verpakt in cellofaan met een mooie strik en een zelfde kaartje als hierboven.

*Zelf ontworpen bon voor een gratis simpele (basis) nailart en geldig t/m ……(datum). Meestal breiden ze dat uit en verdien je er ook weer wat aan.

*Een organza-zakje met een zeepje in de vorm van een roos en een badparel. Besteld via internet en totaal kostte mij dat toen hooguit 1,50/klant.

*Ook heb ik al eens een voorraad nagellakjes gehad, maar nagellak loopt hier voor geen meter en heb er misschien 30ct/flesje voor betaald. Toen heb ik de klanten een flesje erbij laten uitzoeken. De meeste klanten hebben kinderen of kleinkinderen, dus die kwamen wel op de plek :-) De rest goed verkocht op Marktplaats :D

*Doorzichtige Kerstbal vullen met bv iets lekkers. Kerstballen gekocht via internet en voor een paar cent een grote zak Cellebration chocolade ook weer bij Action ; Klaar voor 2 euro/klant.

*Dit jaar wordt het een transparant doosje met 4 of 5 Ferrero Rocher erin (Action 49ct) en een mini geurzakje in Lila (per 10stuks 0,98ct), en natuurlijk het kaartje

met “Bedankt…” Verpakt in doorzichtig cellofaan met een strik.

Bij de Action kon/kun je trouwens ook erg leuke Kerst-kado-tasjes kopen in verschillende maten, vanaf 38ct/stuk. Ook leuk om je kadootjes in mee te geven.

Ach, als je je ogen en oren goed de kost geeft dan is er zoveel leuks/grappigs te vinden om te geven/samen te stellen voor weinig.

Het hoeft ook echt niet perse te maken te hebben met nagels. Het gaat om het gebaar, en om de klanten een stukje waardering mee te geven…