gel? welk merk?

• Ann De Vreese

Ik werk met gel van Magnetic en ondervind dat bij het vijlen hieraan heel veel werk is, de nagels blijven vrij lang staan maar bij het vijlen blijkt dan toch veel lucht te zitten waardoor ik heel nauwgelet en voorzichtig moet vijlen.

Ik denk dat dit aan het merk ligt.

als ik nieuwe klanten heb met gel van een ander merk vind ik elke keer dat dit vlotte gaat en heb ik veel minder werk..

Kan ik van jullie jullie ervaringen horen en wie kan mij een merk aanprijzen die vlotter bijwerkt?

In de buurt hier is een verkooppunt van Pronails, heeft iemand met dit merk (goede) ervaringen?

• Jolanda

Hoi Ann,

Ik werk met de Gels van Catherine Nails www.catherine-nails.nl Zij zijn het verkooppunt voor de Benelux.

Ze hebben verschillende soorten gels zoals de Final Gel, voor verstevigingen en kleine verlengingen, deze gel trekt vanzelf glad. Power en MasterGel voor verlengingen.

Ik vind ze heerlijk werken, je hoeft de nagelplaat ook niet op te ruwen. Ze hebben een speciaal hechtingssysteem, waardoor je weinig kans op lucht hebt. Indien je interesse hebt, kun je hun een mailtje sturen. Ze organiseren roadshows in Nederland, België en Luxemburg zodat je kennis kan maken met hun producten.

Ze helpen je ook met je salonbeleid en hygiëne staat hoog in het vaandel bij hun.

Succes.

• Marga1984

Hallo Ann,

Ik heb even naar je foto's gekeken, en ik heb dan wel geen ervaring met gel. Maar wat me wel opviel is dat de nagels vrij dik zijn opgezet en bij de nagelriemen niet helemaal netjes. Bij acryl zijn dit één van de oorzaken van lucht. Dus ik dacht bij gel waarschijnlijk ook. Probeer wat dunner te werken, dan heb je ook niet zoveel vijlwerk erna.

• Nails&wimpers

Ik heb ervaring met yn en cnd dus over je merk kan ik niet zoveel zeggen. De merk dat ik heb is heel goed. Heb geen last van lucht en is makkelijk te vijlen.

• Ramona

Hoi,

Ik gebruik ook de gel van Magnetic maar ik vind hem super werken! Geen hitte, werk mooi en makkelijk!

Al eens een frees geprobeerd, scheelt enorm veel ;-)

• Sunny72

Hallo Ann,

Heb ook even je foto's bekeken en moet Marga gelijk geven, sommige zijn echt te dik opgezet…

Ik werk alleen maar met gel, en naar de nagelriemen toe moet je het echt veel dunner laten ‘aflopen’..

De bolling op ‘het stresspunt’ is heel belangrijk… maar dit alles kan echt minder.

Ook ik heb ook een tijd met Magnetic gewerkt, maar ben gevallen voor Young Nails, die heeft echt geen hitte ( sorry Ramona maar sommige branden toch echt wel) en die trekt zo mooi glad ( de builder) van zichzelf, die heeft echt heeeel weinig vijlwerk nadien.

Je kan van hun een proefpakketje bestellen om te proberen en wie weet is het wat voor je…

Maar het is en blijft per nagelstyliste toch heel verschillend welke we het fijnst vinden… maar goed ook, hahaha ;) dus je zal het zelf ook moeten ervaren…. Vip nail design is trouwens ook een hele fijne.

Succes !! Sunny

• Ramona

Gelukkig heb ik nog geen last gehad van de hitte hihi. Maar idd die van yn lijken me ook wel erg fijn!

Op welke site kan ik die proefjes eventueel bestellen Sunny? :)

• Sunny72

O.a bij deze Ramona……

http://menataupewebshop.nl/303-young-nails-gel-pakket

Heb jij dat echt nooit gehad ?? zelfs mijn ‘oude’ nagelstyliste ( ja doe het zelf natuurlijk) heeft er last van, bij haar zelf en klanten.

De pink standaard builder… heb je geluk, hahaha

Kan aardig zeer doen nml…

Groetjes Sunny

• Ramona

Super! Dank je wel voor de site, ik ga gelijk eventjes kijken :)

Nou ik zal je vertellen , ik had een tijdje terug m'n gel bijna op en ik dacht oh help straks heb ik niet genoeg. Dus uit nood eventjes een potje gehaald uit de buurt hierzo van Florence Nails. Dag erna gebruikt bij een klant, en ineens trok ze d'r hand eruit en zei: jeetje dit doet pijn :o dus ik dacht NEEEE…. Toen dus m'n ander gel gepakt ( magnetic ) waar nog een klein bodempje in zat, dat gebruikt en BAM niks aan de hand!

Maar jeetje zeg ik ben eigenlijk nu wel iets meer geïnteresseerd geworden in YN…. Hihi :)

• Nails&wimpers

Niet alle gels van yn zijn hitte vrij en ook niet iedereen heeft last van hitte.