gel? welk merk?

• Sunny72

Graag gedaan hoor, kleine moeite Ramona…

Das toevallig… heb de opleiding gedaan met Florence dus ook de spullen uiteraard, dat klopt ja, die is pas echt AUWWWW… hahaha

Dan is Magnetic idd al een stuk beter… heel gauw Florence eruit.( gel iig)

Ik lees hierboven dat niet alle gels van YN hittevrij zijn, maar ook dat niet iedereen er last van hoeft te hebben…

Ik gebruik iig hoofdzakelijk de builder… en die is niet heet.. bij mij en mijn klantjes niet.

Wat ik dus ooit vernomen heb, en of dat klopt weet ik dus niet en zal zeker dus per merk en mens verschillen, maar over het algemeen zijn de gels die dus het beste ‘levelen’ dus strak trekken, het warmst aan de nagels. En ja, is de nagel wat meer beschadigd zal het ook meer pijn doen…

Groetjes Sunny

• Ann De Vreese

ja, de warmte kan soms erg zijn bij sommigen en anderen hebben er dan weer geen last van.

• Ann De Vreese

Ik g de Young Nils eens uitproberen.

• Ann De Vreese

oeps mijn aaa tje werk niet altijd goed op mijn toetsenbord. :S

• Petra's Nails

Ik heb een tip gekregen in Oostenrijk van een opleiding instituut en vriendin ( heb overal mijn adresjes ha ha) maar het werkt echt:

De ene gel is de andere niet, de gel die zij verkoopt, daar hoef je geen Haftmittel of te wel primer bij te gebruiken. De primer zit dan in de gel en dat geeft de hitte reactie.

Dus vandaar dat de ene gel meer prikt dan de andere, ligt aan de toevoegingen in de gel.

TIP: Als de klant haar hand in de lamp doet, even tot 5 laten tellen, dan eruit halen dus voordat de prik reactie ontstaat, even 10 sec wachten en er weer in en dan komt de hitte reactie helemaal niet opzetten, heb het zelf getest met haar gel die vreselijk prikt. Doe je het inderdaad op die manier, dan komt er absoluut geen hitte!!

Succes!!

NB: Ik ben 3x per jaar bij haar en kijk dan wel eens mee als ze les geeft, in Oostenrijk mag je dus geen nagelsalon hebben zonder erkend diploma, de opleidingsinstituten moeten dan ook weer gecertificeerd zijn. Niet iedereen kan zomaar les gaan geven.

Ze vertelde me ook dat in Salzburg pas een Chinese salon verplicht dicht moest omdat er bij controle bleek dat er mensen werkten zonder diploma en tevens was de hygiëne niet goed. Deze regels zouden in Nederland ook niet misstaan:)

Erg leuk om de kennis uit te wisselen met iemand in het buitenland

• Jolanda

Je gels in de koelkast plaatsten is ook een optie om hitte te voorkomen. Vooral in de zomer.

Ik had in de zomer meer klachten van klanten die warmte voelden dan in winter. Ik heb dit toen nagevraagd en zij gaven mij dit advies. En nu nergens meer last van. :-)

• Sunny72

Hey Petra…

Nu je het verteld…. dat gaf mijn ‘lerares’ ook als tip. Hahaha ontschoten.

Maar dat klopt idd…

Ook een super tip !! Thanx Sunny

• Hanneke

Ja ik werk nu 3 jaar met Pronails gel, bevalt mij erg goed!!

Young Nails gel vind ik ook goed hoor.

Maar als Pronails bij je in de buurt zit, is dat zeker een bezoek waard!! en als je ze liked op facebook, dan mis je ook hun aanbiedingen niet ;)