GEZOCHT bord voor nagels op te plakken

• Peerke

Ik zie via internet van die borden waar je je voorbeeldnagels op kunt plakken.

Is er iemand die zo'n bord overheeft of te koop heeft?

Ik kan weinig shops vinden die ze verkopen en zou er graag eentje willen zodat ik die neer kan zetten in me studio.

Vind dat netter wat ik nu heb.

Ik bedoel zo'n bord:

• Elske

Misschien is dit wat ?

Nagel-display

• Brittany

http://www.ebay.com/itm/Clear-32-Tips-Plastic-Acrylic-Nail-Art-Polish-Display-Stand-Practice-Tool-/200901697343?pt=US_Nail_Care&hash=item2ec6ac9f3f

• Peerke

Dank je wel Els.

Die is wel top.

Brittany Ebay vind ik niet super.Daar doe ik niet veel zaken

• Nails&wimpers

Action heeft ook spulletjes genoeg om je nageltjes op te plakken :)

Maak zelf een boord

Ik heb een paar lijsten met een diepe binnenkant en daarin de nagels gezet.

verder op tips en alles op een plank

sate stokje , bevestig je tip met een puntje acryl en maak daar de nail art op

als ik iets nieuw maak dan zet ik mijn nieuwe tips op de uv lamp :)

• Elske

Deze is ook handig, nagels zijn te veranderen/vervangen en ze verkopen de nagels ook los…

Hebben ze in transparant en in wit/naturel.

Prima service bij deze shop.

Display

• Peerke

Dat is ook een goed idee idd.

Ik heb het nu zo maar dat valt iedere keer om en dergelijke:

Staan ook de 3 waterproefjes op omdat die aan het drogen waren maar het gaat om de cirkels er achter.

Daarom ben ik voor iets anders aan het kijken.

Heb er nog veel meer.Dit is maar even als voorbeeld , maar ze staan allemaal op dezelfde manier.

De nummers die bij de sommige nagels staan, zijn de nummers van me gelpolish.Kan ik ze makkelijk terug vinden.Alleen heb nu zo veel van die schijven liggen dat ik nog moet zoeken :)

Nails&wimpers Schreef:

——————————————————-

> Action heeft ook spulletjes genoeg om je nageltjes

> op te plakken :)

> Maak zelf een boord

> Ik heb een paar lijsten met een diepe binnenkant

> en daarin de nagels gezet.

> verder op tips en alles op een plank

> sate stokje , bevestig je tip met een puntje acryl

> en maak daar de nail art op

> als ik iets nieuw maak dan zet ik mijn nieuwe tips

> op de uv lamp :)

• Nails&wimpers

Ja kan maar ik denk beter is klei ofzo iets stevig in plaats van piepschuim.

En tips maken ? Dan op een lege schilderij plakken of een gatje boren in de tip om met een speld vast te prikken.

• Peerke

Dat is idd ook mogelijk.Had daar nog niet aan gedacht omdat die borden te koop zijn.

Zal eens kijken wat ik gemaakt kan krijgen.

Dank je wel voor jullie antwoorden.

• Elske

Ik ben ooit begonnen met een leuk houten doosje van de Action met daarin een stuk Oasis (zo'n groen blok waar je ook bloemstukken op maakt).

Dat groene blok heb ik bekleed gehad met van alles en nog wat, al naar gelang het seizoen, zodat je het blok niet zag. Daar in prikte ik de tips die op een prikkertje “geplakt” waren. En dan de achterste hoger plaatsen en trapsgewijs naar de voorkant wat dieper er in zodat je wel een net geheel had.

Maar op den duur vond ik dat niks meer en was het blok compleet kapot geprikt.

Heb nu een mooie nailart/show box van Magnetic aan de muur hangen met voorbeelden van nailart, welke je heel makkelijk met en PrittBuddy op het zwarte “schuim” kunt drukken, zo kun je wisselen, is overzichtelijk, en gaat er niets kapot, en de kleuren die ik in huis heb staan deels op een kleurenwaaier en deels op nailart wieltjes met achterop de nagels het kleurnummer. De potjes staan genummerd in een lade.

Het is de bedoeling om alle kleuren op waaiers te zetten, maar is er nog niet van gekomen…(pokkewerk heb “teveel” kleuren, :) ..)

Kleurenwaaier

Nailart/show box

Nailart Wheel