GEZOCHT bord voor nagels op te plakken

• Peerke

Die wielen gebruik ik dus ook.

Echter als je die een stuk of 20 hebt staan, word het heel onoverzichtelijk.

Daarom wil ik iets anders en aan de muur hangen.Dan genummerd en kunnen mensen kiezen , nummer doorgeven.

Dan blijft ook alles op z'n plek

• Susi

.

• Peerke

Susi Schreef:

——————————————————-

> Hier heb je wat je zoekt RISHMA

>

> Ze gaan volgens mij stoppen en alles is 50%

> afgeprijsd.

>

>

> www.susanails.nl

Thanks!

Dat scheeld idd de helft.

Ga er gelijk een paar bestellen.

• Elske

Ik wil niet lullig over komen, maar de link naar Rishma daar is zeker geen 50% korting op die artikelen en de prijzen zijn excl BTW.

En de losse Popsticks die zij verkopen passen niet in de houders die ze verkopen (staat er bij).

Dan zijn ze hier DISPLAYS goedkoper (en prijzen incl BTW) en bij deze DISPLAYS ook…

• Peerke

Daar hebben ze die borden niet die ik zoek.

Maar als je de site goed leest zijn de prijzen incl ex BTW maar als je ze in je winkelwagen zet , dan krijg je er nog 50% korting over.Het klopt wel.

Het staat alleen een beetje raar aangegeven

• Susi

.

• Elske

Ah ok, dan heb ik niks gezegd…

Ze hebben t dan idd niet erg handig aangegeven.

• DreamNails

Ik heb ze zelf ook zo staan, maar dan in een servethouder, blijft super netjes staan op tafel.

• Peerke

Borden waren erg slecht van kwaliteit.Erg dun en dat vind ik niets.

Moet wel iets kunnen hebben.

Toch gekeken naar jullie ideeen en dergelijke en had nog een mooi schilderijtje staan.

Die gepakt en ben daar nu me bord van aan het maken.

Hier staat ie te drogen met de eerste 2 rijen erop.

Hoop alleen dat ik zal plek heb voor alles.Anders gaat de tekening eruit en beplak ik het middengedeelte ook.

Voor iemand begint te lachen om nummer 6 van de onderste rij vanuit de rechterkant bekeken.Die heeft me zoontje gemaakt en die moest ik er tussen maken van hem.

Vind het wel grappig hahahahahah Is een Chinees gezichtje

• Nails&wimpers

Leuk!!! ach Peerke zo is mijn meisje ook , komt altijd en wil ook wat nagels maken en dan zet ik ze op de plank …….maakt niet uit :)

ik moet wel zeggen dat een klant haar design had gekozen :)