Goede gelcleanser

• Ginet

98 of 99% alcohol krijg je een mooie glans mee. Per nagel 1 kant van nailwipe gebruiken. Alcohol is veel goedkoper dan al die cleansers. Ik koop het bij pedicure groothandel. 70% kan ook maar dan moet je meer “boenen”.

Na het opbrengen van de nagelriemolie ook even met een droge whipe de nagel oppoetsen en je hebt spiegels ;)

• Sunny72

Aha…. dan zal het waarschijnlijk aan het percentage van de alcohol liggen !! ik heb nml de 98 / 99 % niet.. en ik durfde dus niet teveel te boenen, bang dat het dus nog doffer zou worden.. volgende bestelling deze bestellen en dan eens proberen.. scheelt zeker weer.

• rikasnagelstudio

je kunt ook gel polish finisher nemen.

Klanten komen terug na 3 a 4 weken met een hoge glans er nog op.

www.nagelproduct.nl

• Miranda

Ik gebruik altijd 70% alcohol,gaat perfect en een super glans!Ik doe alles met alcohol.

Ook geen scrubfresh meer,gewoon alcohol!

Had laatst toch nog eens een gelcleanser gekocht van Glamour,maar nee,staat hier nog,

vind ik echt niet fijn,geef mij maar alcohol.(tijdens mijn opleiding werd ook alles gedaan met alcohol)

Ik gebruik 2 celstofdeppers per hand!

• DntjeD31

@ Rika, Dus ik zou dan de plaklaagje kunnen verwijderen met alcohol 70% of meer en dan een finisher erop lakken ? I en moet het onder de lamp ?

Ik ga het even proberen met alcohol.

• Sunny72

Die heb ik ook, van Florence en daar heet ie ‘super shine’ … die moet idd onder lamp en die heeft dus geen plaklaag.

Alleen heb ik geleerd deze te gebruiken bij gelnagels en niet voor gelpolish.

Omdat ie ‘harder’ is dan een topcoat speciaal voor de gelpolish….. en die topcoat dus flexibeler.

• Eljee nails

Ligt het niet aan wat anders?

Ik heb ook een keer doffe nagels gehad, bleek dat ik vergeten was de gelcleanser of alcohol, (net welke ik op mijn tafel of binnen bereik heb staan….te gebruiken…

Ik ging gelijk door naar de nagelriemolie :(((( alle nagels hardstikke dof! Schrok me lam!

Dus ik vermoed dat je gewoon de plaklaag niet goed had verwijderd en daarna de olie hebt gebruikt. Vandaar dat je maar een enkele doffe nagel had!

• Marga1984

Ik heb gisteren gelpolish op mijn rechterhand gezet en vandaag ga ik mijn linkerhand doen. Deze ga ik dan af dien met alcohol ipv cleanser. Ben benieuwd of dat het verschil maakt.

• Linda

Ik heb ook eens een topcoat gehad die dof bleef uit slaan. Waar ik het ook mee deed. Die gebruik ik dus niet meer.

Met alle andere merken geen last van. Gebruik 70% alcohol. Vaak zit er in gelcleanser Alcohol en aceton, kijk maar eens op de ingrediënten lijst :)

• Nails&wimpers

sommige gels / topcoat kan je niet met alc. de plak laag afdoen omdat je dof wordt. Als ik me goed kan herinneren is dat bij mani-q uit het potje . Wel handig als je bij een man op doet dat niet meer blinkt :)

scrub-fresh van cnd ook kan dof uitslaan.