Goede gelcleanser

• rikasnagelstudio

70 % alcohol of cleanser.

Cleanser en finish whipe zit geen verschil in.

Loop de labels na op je flesjes dan kun je het zien.

Ligt het misschien aan de laatste laag?

Zo hebben wij base coat en top coat.

de base coat als je die afneemt is ie gewoon dof

De topcoat als je die afneemt glanst.

Hier zit echter verschil in misschien dat het aan het potje ligt?

• Marga1984

Ik zou nog laten weten of het verschil zou uitmaken of je de plaklaag verwijdert met cleanser of alcohol. Ik heb dit uitgeprobeerd. Met alcohol(70%) glanst het idd meer dan wanneer ik het afdeed met cleanser (vip naildesign). Maar met het afdoen met alcohol moest ik meer boenen, zeg maar. Het was dus wel wat moeilijker te verwijderen. Dat maakt het dan weer een nadeel om te doen bij een klant. Ik las ergens dat als de alcoholpercentage hoger is, je minder hard hoeft te boenen. Dat wil ik dus ook nog uitproberen. Ik moet alleen kijken waar ik dat zou kunnen kopen. Bij vip naildesign is het maximum 80%. Kent iemand een webshop waar de percentage hoger is?

• karin

Alcohol kun je ook bij de da halen geloof 98 procent is wel wat duurder maar geen verzendkosten

Groetjes karin

• Filesofeetje

Cleanse je wel met een schoon stukje celstofdepper? waar het bij mij aan lag toen ik dat kreeg was dat ik de eerste nagel schoonmaakte en die sloeg niet dof uit. Daarna smeerde ik per ongeluk het zweetlaagje wat op de depper zat op de overige nagels. Als ik goed oplet dat ik een schoon stukje pak geen problemen meer mee. Ik gebruik alcohol of nailcleanser van nded, daar zit een lichte parfumgeur bij!