Investeren in Led-lamp, doen?

• Filesofeetje

Waarom zou led beter zijn voor de gezondheid, het blijft uv straling toch? Beetje googelen weerlegt dat ook. Of heb je daar een onderzoek van 123shellac?

• www.123shellac.nl

een led lamp geeft lang niet zoveel uv straling af als een uv lamp

het wattage is namelijk veel kleiner.

dus de uv straling neemt daardoor erg af

vergelijk het met een zonnebank

als een zonnebank met led licht zou zijn dan wordt je na 10 uur nog niet bruin

misschien iets om even te googelen voor jou

• Hanneke

mwah, met het verschil voor gezondheid, dat geloof ik niet echt dat dat uitmaakt, de weinige Uv straling van de gewone uv lamp is al zo bar weinig.

Maar goed.

• rikasnagelstudio

mijn mening…

Een led lamp.. kun jij in 20 seconden 1 hand netjes lakken?

Ik niet.

Ik heb een uvlamp… 2 minuten en ben dan wel klaar met 1 hand lakken.

kun je iets sneller doe dan rustiger en netter of wacht een paar tellen voor je begint te lakken.

Led lamp of uv lamp tis ma net welke aanschaf je wilt.

maar vind wel.. niet alles kan onder een led en dan zit je weer met uv

• Nails&wimpers

Nou ik kan wel snel lakken dus voor mij id ideaal.

Moet ieder voor zich weten maar ik zelf kies voor led.

• Filesofeetje

Bedankt voor de reacties! Heb er toch maar een besteld. Niet voor gezondheid, ik blijf gewoon insmeren met zonnecreme 50, ik kan zelf nl niks onderbouwds vinden dat het verschil maakt, eerder dat het gelijk is. Wellicht mijn google skills. Omdat ik veel soak off gebruik vind ik het toch wel de moeite, ook zet ik mijn eigen nagels, en dan vind ik uv wel lang duren omdat je de andere hand niet kan doen.:o denk dat led sowieso de toekomst wordt. Ok, nded had 20% korting dus ik heb me gewoon laten verleiden!:P

• Nails&wimpers

Groot gelijk:) idd voor mijzelf echt ideaal ook

ben benieuwd wat jij van vindt