Hallo allemaal,
Ik ben ook benieuwd naar soak off gels zoals 1 fase van NDED, Brisa Lite of ManiQ gel.
Weet iemand misschien of je na het aanbrengen van de soak of gel direct de gel polish kan aanbrengen? Of moet je dan eerst ontvetten en opruwen?
Wij hebben ook 1 fase gels.
Weet dat er geen reclame mag maar omdat het weinig verkrijgbaar is in NL toch maar erbij gezet !!!!!
Na het aanbrengen en afnemen kan de gel polish er direct op.
Niet opruwen of ontvetten meteen na je hem hebt afgenomen meteen de kleur erop dus ook geen base coat gel polish gebruiken.
Momenteel door een rage helemaal uitverkocht.
Verwacht rond 20 januari deze weer leverbaar te hebben.
Ik heb inmiddels de Nded 1 fase soak off gel en de Nded soak of base gel en de Nail-Eon soak off finish gel besteld. Ik ben heel benieuwd en ga het eerst op mezelf testen en op mijn moeder welke combi t fijnst is. ook maar gelijk de Vylet quick finish mee besteld.
Ik houd jullie op de hoogte.
@ Mireilla
ManiQ heb ik gebruikt maar daar was ik niet over te spreken, werd craqualee en hield dus niet lang.
@ Rikanagelstudio
De link werkt, maar gaat dat ook over een soak off gel dan? want dat staat er niet bij op je site en daar gaat mijn vraag in dit bericht wel over.
ok thnx :-) Dan is dit idd ook intressant. Wat is de afweekbaarheid van jouw 1 fase gel? en is deze gel ook uit te harden in LED? Mijn bedoeling is om deze gel enkel te gebruiken voor extra stevigheid bij de soak off gel klanten, dus niet een hele nagel mee te bouwen, daar gebruik ik liever traditionele gels voor.
Kan deze gel evt. ook gebruikt worden over acryl nagels voor de afwerking van bv nailart?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?