Nded nails

• rikasnagelstudio

het is soepel vijlbaar en afweekbaar met dezelfde vloeistof als onze gelpolish remouvers.

Het gaat bijna zelfde als gelpolish afweken.

Uithardingstijd uv: 120 sec

uithardingstijd led 30-90 sec

Bij deze gel hoef je geen primer of bonder gebruiken.

Hij kan gebruikt worden als finisher voor nail art op acryl maar dat raadt ik af.

Gebruik daarvoor een uv top coat met plaklaag deze is flexibel.

Uv topcoat zonder plaklaag is hard, daardoor kan de nagel scheuren krijgen en is je nail art naar de maan

• simone

thnx, dus afweekbaar in 10 minuten. Dat wilde ik weten

Hij kan gebruikt worden als finisher voor nail art op acryl maar dat raadt ik af.

Gebruik daarvoor een uv top coat met plaklaag deze is flexibel.

Uv topcoat zonder plaklaag is hard, daardoor kan de nagel scheuren krijgen en is je nail art naar de maan

hier snap ik je niet. lees eerste regel. kan dus wel over nail-art op acryl . maar beter een uv top coat met plaklaag (top gel met plaklaag neem ik aan) want dat is flexibeler. maar de soak off gel is toch ook flexible dus waarom zou dat niet kunnen dan?

• rikasnagelstudio

wij hebben een finisher gel in gel maar ook in lak flesje om het zo duidelijk mogelijk te maken.

Ik was zelf in de war, want was tegelijk met iemand aan het mailen over de uv top coat en de gel top coat.

Dat brengt verwarring mee.

Je kunt hem aan brengen over nail art hoor de finisher gel.

Dit breekt niet.

Beide kunnen eroverheen.

De topgel in lak flesje met kwastje of het potje finisher . beide goed afnemen voor de hoogglans.

• simone

Ik denk dat je mijn vraag niet goed snapt.

Het topic gaat over een soak off gel.

Jij antwoord dat je ook een 1fase soak off gel hebt.

Ik vraag o.a. of ik die ook als afwerking kan gebruiken over acryl en nail art.

Jij antwoord dat dat kan maar niet ideaal is en geeft een andere optie omdat dat een flexibele top gel is met plaklaag.

Hierop vraag ik waarom, want soak off gels zijn een flexibele gels, anders zou die zo van de natuurlijke nagel afstoten.

Dus wat is nu het wezenlijke verschil tussen de soak off gel 1 fase en een uv top sealer al dan niet in een flesje met plaklaagje. Ik zie geen verschil nl

alvast bedankt

• rikasnagelstudio

om jou uit te leggen dat ik in de war was heb ik meer info erbij gezet.

Want een flesje is makkelijker te gebruiken dan de gel.

Het meeste wat verkocht wordt is toch de flesjes dan de potjes gel.

Maar hierbij:

de 1fase gel kun je wel over nail art gebruik die op acryl nagels zitten.

• simone

Zo eindelijk zijn van t weekend de gels binnen gekomen. gister een hand al voorzien van gelpolish om het even te testen als eerste op mezelf.

een hand heb ik nu (hele dunne strijklaagjes)

1x soak off base

2x imitatie gelish kleur

1x soak off 1 fase

1x nail eon soak of topgel en een paar met de 1 fase als topgel

ik moet zeggen dat mijn nagels bij de base als sterker aanvoelde. Normaal kan ik mijn nagels (zonder product) gemakkelijk dubbelvouwen. Nu zijn ze echt sterk, dubbelvouwen niet mogelijk en heb echt heel dun gewerkt. Aan de topjes voelt t ook fijn, bij die imitatie gelish had ik snel dat er stukjes afbraken bij de top of dat het losliet bij de top.

De andere hand wil ik als volgt met de 1 fase soak of gel en kleur doen:

1x soak of 1 fase

2x imitatie gelish kleur

1x soak of 1 fase

Ik merkte wel dat de 1 fase extra lang moet uitharden voor glans. de nail eon glanst in 60 sec heel mooi, de 1 fase na 60 sec niet echt maar na 90 sec wel maar niet zo diepe glans als de nail eon.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het blijft zitten e.d.

• simone

De andere had heb ik inmiddels al een week geleden gedaan. Beide handen zitten nog perfect! waar ik normaal allang stukjes af had zit nu nog super en het voelt veeeeeeel steviger :-) jammer dat de soak of 1 fase niet echt glanst nu moet ik die toch nog afwerken met een aparte glanslaag maar verders super tevreden. Dit is een blijver :-)

• Filesofeetje

Hai simone, fijne producten he??? En dat voor die prijs! Ik gebruik niet de 1 fase gel als top, voor mezelf vandaag: base, 2 x strijklaagje makeup, topcoat nail eon( glanst heel erg). Dan zit het perfect zonder lucht met super glans!

• Sunny72

Altijd fijn dat je zo tevreden bent over de producten !! en bedankt voor de info…

• daissy25@hotmail.com

Hoi hoi leuk dat jullie ook zo teveden zijn :)zelf werk ik al jaren met de producten van Nded super tevreden.Ik werk met de base gel gewone,gewone 2 fasengel,en dan top coat van hun gel polish glanst zo mooi.Maar ik wil graag over stappen op de gels van hun die onder de led lamp kunnen dus ook de soak off ,weet iemand hoe de led lampen van hun zijn toevallig?En Filesofeetje welke make up gel gebruik jij van hun?? ben op zoek naar een mooie..

Groetjes Daisy