Wanneer komt Shellac met LED lamp

• pika-nails

Graag gedaan! :)

• Linda

Ik kan het niet onderbouwen, omdat ik niet geleerd heb voor de materie uv licht en het daarbij behorende “output”, maar mijn gevoel zegt dat dit onzin is.

En ik heb geleerd dat je naar je boeren verstand moet luisteren en dit klinkt als verkoop praat.

Wat ik wel geloof is dat CND veel onderzoek doet en zorgt dat de producten goed op elkaar zijn afgestemd. Maar een UV lamp van CND is 269 euro?, met gewoon 4 uv bulb lampen. Die prijs betaal je gewoon voor het merk.

• pika-nails

@ Linda: De CND UV-lamp kost bij lange na geen € 269,- ;) .

Je betaalt niet alleen voor de Bulbs. Er is ook nagedacht over de plaatsing van de Bulbs. Ze zitten anders in de lamp dan bij andere lampen (versprongen). Ook heb je onderdelen die je uit de lamp kan halen, zodat hij geschikt is voor zowel handen als voeten. De speciale handtray bevat onderdelen waarmee je de hand op de juiste plaats krijgt, zodat je de ultieme uitharding krijgt. Ook heb je maar liefst 4 verschillende timers, kan je de uitharding tot op 5 seconden bepalen en houdt de lamp je uithardingsuren bij, zodat je nooit met Bulbs zit die het niet meer goed doen.

Kortom, er is over alles nagedacht. Dit alles samen maakt dat de CND UV-lamp anders is dan alle andere lampen. :)

• Bizzy

Even uppen