Ik heb laatst een penseel gekocht en daar deden ze me een papiertje mee met hoe je de gom verwijderd, en meer tips om je penseel goed te bewaren etc.
Misschien goed je penseel tot op de bodem drukken in de liquid. Dat helpt soms ook.
Succes!
Probeer je penseel eens te reinigen met aceton en telkens tussendoor goed afvegen op een celstofdepper o.i.d.
De gom heeft zich gemengd met de liquid, kan zijn dat dit nu tussen de haren zit.
Vind het wel vreemd/jammer dat ze jou dit bij de opleiding niet geleerd hebben.
Je begint daar n.l. met een nieuw penseel, is toch het eerste wat ze je moet leren over het gebruik van materialen.
Voordeel van dit alles……je vergeet dit nooit meer
Vind het idd raar. Die luchtbelletjes zou misschien ook kunnen komen omdat het bij me zelf heb gedaan was wat lastiger dan als ik het bij iemand doe heb daar alleen last van als ik het bij me zelf doe. Ik heb nu alle twee de penselen even in aceton gedaan en nu neer gelegd om te drogen hopelijk werkt dit wat
Je ziet het gom ook niet zitten. Het gom verwijder je als eerste voordat je het penseel uberhaupt in de liquid doet.
mijn vertelden ze dat als je goed alles eruit wilt hebben je er wel even.mee zit.
Ik denk dat het gom verwijderen je opleider je het beste kan laten zien.
Het is idd erg jammer voor zn duur penseel
Huh je penseel in de aceton? Er snel erin en eruit mischien,
Maar dit is echt funest voor je penseel!
Luchtbelletjes kunnen ook ontstaan door te nat aanbrengen van de acryl.
En mischien iets meer zorg met het aanduwen van de acryl,
Dan zou je de belletjes er al uit kunnen duwen.
Dit heeft verder niks met je penseel te maken.
Succes verder ermee!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?