Blijft hij dan ook dof na het aanbrengen van de olie??? of komt de glans weer terug als je de olie eraf veegt….Als de glans nlk niet terug komt ga ik hem niet aanschaffen
Ik werk al meer als een jaar met de bluesky en ook de base en Topcoat, en nergens last van dat hij niet glanst… het zit zelf 9 weken glanzend erop, maar door de mega uitgroei moet ik het dan uiteindelijk weer opnieuw behandelen. Het is belangrijk dat je in dunne laagjes werkt, beter dan dun en een extra laagje om mooi dekkend te krijgen, en of extra nog in de lamp drogen nadat je de topcoat hebt opgebracht… en dan kan je ook met een gelsponsje en alcohol de plaklaag verwijderen… en je hebt superglans…..
Of bedoel je nu dat de No Wioe Topcoat niet glanst??
Een andere oorzaak misschien kan zijn dat je jou topcoat in zonlicht ( ook met een bewolkte dag hebt staan) of er zijn vuiltjes of stofdeeltjesn ingekomen of het staat in een ruimte waar teveel temperatuurverschil is…. extreem koude en dan weer door verwarming ineens warmte… kan daardoor zijn dat net dat flesje topcoat niet meer goed is… heb je al een andere nieuwe topcoat bluesky geprobeerd JAMELY??
Want zou zonde zijn, want het werkt echt SUPER dit product en is ook nog eens voor een leuke prijs te verkrijgen voor nagelstylisten dan ;-)
Oook opletten met goed stofvrij maken van de nagels… daar is sowieso gel elk soort ervan heel gevoellig voor.. ik doe dit door voor het opbrengen met een gelsponsje en alcohol de nagels nog na te lopen om extra nog stopvrij te maken…. en heel goed opletten dat je ook alles met je penseeltje hebt meegepakt…
SUCCES!! Hoop dat je er wat aan hebt ;-)
okee, voor de LED… is afhankelijk hoe vaak je hem gebruikt. Bij intensief gebruik, dus elke dag een aantal malen en dat dan een jaar lang, wellicht dat de branduren op zijn en deze vervangen moeten worden… Maar dan lijkt mij dat elke behandeling onder de LED toch dof er onderuit moet komen…. als dat het geval is… maybe toch eens vervangen…. Ik weet zo niet hoeveel branduren er op een LED lamp zitten… Ik wil je graag een oplossing bieden…vindt het nml. vreemd dat de topcoat bij jou er niet glanzend onderuit komt… is toch erg zonde en jammer… terwijl dat het product wel werkt…
wendy3 Schreef:
——————————————————-
> misschien wat langer onder de lamp houden
> bijvoorbeeld 2 x 2 minuten
Ik heb dit ook geprobeerd, ik heb echt alle mogelijkheden geprobeerd, ik ga eens een andere top coat proberen. Om nog even terug te op de no wipe top coat van bleusky, ik heb vandaag een klant gehad die na een week terug kwam omdat deze een stukje van de gellac af was, ook versteviging eronder was eraf. Ik zag toen dat bij alle nagels dat de top coat aan de sael rand eraf was ,deze top coat is veel zachter dan de gewone top coat van bleusky. Zoals ik al eerder zij het is net alsof er een plastic laagje over zit.
Bedankt voor het mee denken over de top coat die ik niet glanzend krijg.
Groetjes Yamely
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?