Janneke, van LED kan je geen lampen vervangen. En LED kan ongeveer 8 jaar aan een stuk branden. (50000 uur) Lijkt me stug dat de lamp het probleem is.
Wat voor cleaner gebruik je Jamely? Van sommige cleaners wordt de topcoat dof.
Hoi
Ik heb inmiddels een nieuwe top coat van bmg gekocht, en hij glanst Hoe raar is dit , aan de cleaner kon het ook niet liggenik gebruikte 99 procent alcohol wat goed moest zijn volgens de verdelers.ik heb ook 70 procent geprobeerd niets hielp.ook bij collega's na gevraagd die ook bluesky gebruiken die hebben nergens last van?
Ik ben dol Gelukkig met een top die glanst pff
Groetjes yamely
Voor alle duidelijkheid en om teleurstellingen te voorkomen; de no wipe top is in principe als afwerking bedoeld voor acryl. Het is een harde toplaag die niet bedoeld is om over een flexibele gelpolish te zetten. Het kan bij een aantal klanten prima werken, maar zodra een nagel van zichzelf al erg flexibel is, dan kan dit snel tot chips leiden.
Het is dus een prima product (de dofheid na olie begrijp ik dan ook niet, tenzij de laag niet goed is uitgehard) maar zie het niet als basis afwerking voor een gelpolish behandeling. Dat is de gewone topcoat die gecleansed moet worden.
Groetjes,
Marian
MariaNails
&
www.blueskygelpolish.nl - groothandel voor alle Bluesky gelpolishes
Wil daar even op inhaken… vind het toch een beetje raar, dat de ‘no wipe’ alleen voor over acryl en/of gel is, heeft niks te maken dat ik het niet geloof … waarom ? omdat BlueSky , naar mijn weten, hoofdzakelijk gelpolish verkoopt, waarom zouden ze dan een product op de markt brengen wat dan alleen geschikt is voor een harde ondergrond ???? kan iemand mij daar antwoord opgeven ? Bedankt
Sunny
Hi Dieseltje en Sunny,
Bluesky maakt allerlei gels, ook builder (wel soak off, ook niet soak off) gels en dus harde gels. Die kunnen perfect worden afgewerkt met de no wipe, omdat dit ook een harde topcoat is. (hard op hard, flexibel op flexibel, combineren geeft vaak problemen)
Zoals eerder gezegd, het hoeft geen problemen te geven, maar het kan dus wel!
Dat bluesky bekend staat om z'n gelpolish zegt niet dat ze verder geen nagelproducten hebben, die hebben ze juist in overvloed! Alleen geen acryl, verder leveren ze alles. Een harde topcoat past daar prima tussen.
Groetjes,
Marian
Ik weet dat ze ook gelproducten verkopen.. zeker de soak-off gel.
Ik ben helaas niet helemaal overtuigd… waarom ? omdat op diverse sites waar ze alleen BlueSky gelpolish verkopen ( buitenland) die no-wipe dus aanbieden… lijkt me dus logischerwijs, als het bedoeld is voor de gel, dat dus bij de gel producten te hebben staan…
Maar bedankt voor je antwoord …
Sunny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?