gellak

• Debbie

Hoi Allemaal,

Ik weet het niet meer! Ik zet al een tijdje gelnagels op handen en voeten. Nu krijg ik steeds meer de vraag of ik ook gellak doe.

Als ik kijk bij mijn groothandel, Nailcreation, vind ik de gellak erg duur, je moet toch een aardig aantal kleuren inkopen om te starten.

Weet 1 van jullie toevallig een goede gellak die niet zo duur is, maar die ik wel kan gebruiken voor mijn klanten? Ik ben er niet zo in thuis dus heb echt geen idee. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Thnks alvast.

Groetjes Debbie

• rikasnagelstudio

wij bieden gelpolish aan tegen een leuke prijs van 9,95 excl.btw voor 15ml flesjes.

Je hebt keuze uit 230 kleuren

Neem eens een kijkje op de site en lees in ons gastenboek wat anderen er van vinden

webshop link

• yolandaatje

Debbie ik heb je een prive bericht gestuurd:)

• Debbie

Ik het gelezen Yolanda. En al een paar x geprobeerd te antwoorden. Hij zegt: succesvol verzonden maar als ik kijk in het mapje verzonden, dan is deze leeg :(

• Marga1984

Ik gebruik bluesky en Quida. Ik ben er erg tevreden over en ik vind idd andere merken te duur. Vooral omdat ik dit voor erbij doe in mijn salon. Ik heb toch hoofdzakelijk acryl-klanten. Succes met het uitzoeken van een merk!!

• Janneke JMS

ik gebruik ook bluesky al heel lang en ik vindt SUPER spul! En ook nog eens betaalbaar.

• yolandaatje

Hoi Debbie,

Je berichtje is aangekomen hoor:)

Heb j meteen weer een berichtje terug gestuurd..

• Sunny72

Hey Debbie… ter info ;) : als je wilt dat je een bevestigingsmail van wat je verzonden hebt in dat mapje komt, dan moet je dat apart aanklikken… dan komt ie in mapje "verzonden' te staan…

Sunny

• Debbie

Dank jullie wel allemaal!

Ik heb eens zitten teruglezen, en denk dat ik voor BlueSky ga.

Veel tevreden stylistes en tevreden klanten. Nu las ik alleen dat hij soms niet mooi blijft glanzen.

Ik heb perfect gloss, van nailcreation die ik gebruik als laatste finish laagje bij gelnagels, beschermd tegen uv en glanst heel mooi.

Is dat misschien een optie om die als laatste laagje over de gelpolish te plaatsen?

En ik zie dat veel groothandels BlueSky aanbieden, eens zien of er nog prijsverschil in het geheel zit.

Nog een kleine zoektocht alvoor ik er echt mee ga starten. Heb er zin in :)

Groetjes Debbie

• rikasnagelstudio

perfet gloss kan er niet overheen.

dit is een harde topcoat. dat gaat breken.

Dan heb je solid lac 2 in 1 nodig van nail creation.