Debbie ik heb je een privé bericht gestuurd.
Oke goed dat ik het weet van de Perfect Gloss, Maar ik juist niet mn gellak van NC omdat ik rond de 25 euro per flesje net even teveel vind. En zij rekenen ook hele hoge verzendkosten, dus mn gewone gel hou ik wel van CN omdat ik gewoon niet durf over te stappen, maar dit is voor mij een nieuw product, dus daarom wil ik een ander merk proberen.
Ik heb je beantwoord Jolanda
Ik gebruik en verkoop de ezflow trugel. Ik stap nooit meer over naar iets anders. Levelt heel goed, superglad en is heel fijn af te weken (komt er in zn geheel af na openvijlen en 5 minuten weken en 10 minuten naar niet openvijlen). Daarnaast zowel cream als shimmer en glitterkleuren, 96 kleuren in totaal, 15 euro per flesje.
Mocht je meer informatie willen mag je me altijd een mailtje sturen!
Hoi Dieseltje2
Mag ik vragen bij welke groothandel jij deze inkoopt, want ik zie dat er ook glitter gelpolish is? Ik gebruik Bluesky, maar wat ik ontzettend jammer vindt
dat je hier in Nederland maar heel weinig glitter gelpolish kan kopen van dit merk, terwijl bij Bluesky zelf heel veel keus is
met glitters.
Ik heb 1x via Ebay besteld, en deze glitters zijn echt helemaal hot bij de klanten, alleen jammer dat ik er toen 3 maanden
op heb moeten wachten, dus durf dat niet nog een keer te doen.
Alvast bedankt!
Groetjes Heleen
www.intobeautynails.nl
Het is de bedoeling om onze collectie glitters verder uit te breiden. De glitters in transparante gel gaan er allemaal uit (die staan in de uitverkoop) en er komen zeker 10 extra glitterkleuren bij de huidige collectie. Momenteel staan er enkele op uitverkocht, maar dat klopt niet, alles is voorradig. Bestel dan even een andere kleur en geef aan welke kleur je graag wilt…
En over de kleurnummers, Bleusky heeft verschillende kleuren met dezelfde nummers in verschillende collecties welke zijn aangegeven met letters, maar die letters staan niet op de flesjes zelf. Ik heb ze wel in de bestelgegevens staan, dus op de factuur kun je altijd de volledige code zien, alleen dus niet op de flesjes zelf..
Als je je mailadres even mailt naar info@marianails.nl dan zal ik even mailen als de nieuwe kleuren binnen zijn.
Groetjes,
Marian
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?