Acrylnagels in Rotterdam!

• Icatcherz

Hoi ben je op zoek naar acrylnagels in Rotterdam? Dan zit je nu bij de juiste advertentie.

Ik zet acrylnagels, wimperextensions, dreads en hairextensions.

Hieronder de prijslijst van acrylnagels.

Mocht je meer willen weten dan kan je een mailtje sturen naar flo-flo@zonnet.nl

Ik kom niet aan huis.

Acrylnagels Naturel 27,50

Acrylnagels French 32,50

Acrylnagel met color 35

Opvullen Naturel 15,00

Opvullen French 20

Opvullen met color 22,50

Nailart 5

Vervangen per nagel 2,50

Nagelpiercing 7

Nagels verwijderen 10

Manicure behandeling 10

Groetjes Fleur

Icatcherz

Insulindestraat 69 a, Rotterdam

• Iris

je zit echt gigantisch onder de prijs.. vooral het verschil tussen je setprijs en opvulprijs is veels te klein. Zo ga je het moeilijk krijgen meissie.. je maakt het voor je zelf moeilijk + je maakt de markt voor een ander kapot op deze manier.

• Monique

hoezo gigantisch onder de prijs, als ik diverse sites bekijk denk ik eerder dat er vele stylistes zijn die gigantisch te veel vragen….. ik wordt een beetje moe van al die stylistes die vinden dat ze een ander denken te te kunnen voorschrijven wat ze voor hun product moeten vragen…… mag een ieder dat aub zelf bepalen…..

• Monique

p.s. wist trouwens niet dat er vaste prijzen waren….. ooit van concurentie gehoord….. dit doe je niet alleen met je kwaliteit/kundigheid maar ook met prijs

• Iris

jeetje monique ga jij lekker even je sjagarijnige bui uitslapen.. wij bedoelen dat je wel je produkten + winst moet kunnen terug verdienen. En voor 27,50 werk je wel heel goedkoop aangezien je er ook nog je tijd voor moet zitten. Ze moet het zelf beslissen. en wat dan nog wat geeft jou het recht om zo uit te vallen..

• yvon

Iris je hebt gelijk!

Een heel klein rekensommetje:

1 set nagels 27,50 - 19% BTW = € 22,28 Dit houd je over?!? Nee… dan gaan je produktkosten er nog af, je water, electra, 8% omzet belasting die je ieder jaar moet betalen, je aansprakelijkheidsverzekering, je ziekenfonds, je kvk inschrijfgeld, je luistergeld als je een radio aan hebt staan, je bijscholingscursusen want je wilt toch de laatste trends volgen, je advertenties, je boekhouder (hoeft niet maar wel erg gemakkelijk) je vakbladen, de kopjes koffie voor je klanten, de was die je moet draaien van je handdoeken enz enz. En dan moet je ook nog minstens 7,50 ( zoals iedereen) per uur verdien want anders verdien je niets!

Je moet alles in calculleren in je prijs. Anders snijd je jezelf in je vingers, en moet je dadelijk stoppen omdat je je spullen niet meer in kan kopen. Enne….. mensen zijn soms raar hoor, maar vaak wilt men liever wat meer betalen voor zoiets want ten eerste kunnen zij ook rekenen en ten tweede, als het goedkoop is denkt men nogal vaak: dan zal het wel niets zijn!

Ik heb voor mezelf het eerste jaar wat minder gevraagd, maar niet onder de prijs.

Nu vraag ik het gemiddelde.

groetjes Yvonne

• Nagelstudio Beauty By Me

Yvon: Je haalt me de woorden uit de mond!!!

Iris: Je hebt groots gelijk!!!

Monique: “Vanavond wat vroeger naar bed…”

Icatcherz: Zie reactie van Yvon hierboven…

PUNT!!!!

Petra.

• amber

dames het verhaal is hier toch wel duilelijk lijkt mij deze prijzen kunnen echt alleen maar als je zwart werkt en wie moet nu boos zijn ? voor iedereen die niet boos is groetjes amber

• Esther

gun iedereen een kans om te nagelen en reclame te maken….

MAAR… inderdaad….. met dit soort prijzen van sommige dames is het niet leuk meer.

de markt gaat inderdaad kapot zo.

ik zit ook gemiddeld met mijn prijs, maar vind dit echt te laag.

helaas stappen veel mensen toch op zo'n lage prijs af, maar of je ook kwaliteit krijgt????

IK PERSOONLIJK heb hier mijn vraagtekens bij.

Esther

• fleur

hallo mag ik ook nog even reageren!

Ik vind het belachelijk dat jullie zo doen, ik hoef geen huur van 1000 euro te betalen, zoals sommige van jullie.. ik heb hiernaast ook nog een gewone baan, en doe dit erbij als hobby… ik heb me wel ingeschrevenbij de kvk omdat ik geen zin in gezeur heb.

Iedereen mag zijn eigen prijzen bepalen toch? En van minder kwaliteit slaat helemaal nergens op, ik heb wel degelijk een opleiding gevolgd, heb ook abonnementen op vakbladen en heb ook een boekhouder.

Maar ja sommige dames vinden het gelijk nodig om alles af te zeiken. ik zou zeggen bemoei je lekker met je eigen en wat kan jou het schelen wat ik doe?

Klanten trek je echt niet alleen maar met prijzen maar ook met service..

Dit is alles wat ik te zeggen heb, ik ga er verder niet met jullie over in discussie, want anders word het weer een eindeloos verhaal.

Gr. Fleur