Ik heb een aanslag gekregen van Sena en dat is gemiddeld zo'n 60,00 per jaar en dat is je luistergeld voor mijn bedrijf. Je gewone kijk en luistergeld betaal je volgens mij al lang niet meer, dat zit tegenwoordig bij de onroerendgoed belasting in!
bedankt voor je toelichting.
ik probeer zelf ook goed de aanbiedingen, vooral op beurzen, in de gaten te houden. op die manier kun je je materiaalkosten erg drukken. zeker als je dan gelijk groot inkoopt (vijlen bv zijn op de beurzen veeeeeel goedkoper dan normaal, dit kan wel oplopen tot 7.50 per 50 vijlen).
de groothandels hebben ook vaak leuke aanbiedingen. als je hier op let kun je veel geld besparen.
maar ik denk toch wel dat huur de grootste oorzaak is.
het scheelt ook of het je boterham is of dat je ernaast nog een reguliere baan hebt.
nagelstyliste is een vrij beroep, zonder vaststaande regeltjes en ieder is vrij te doen wat hij/zij wilt.
zolang de klanten tevreden zijn en alles op een nette manier gebeurd is dit toch prima?
het zal me eigenlijk een zorg zijn wat een ander eraan verdiend, en als je een vaste klantenkring hebt lopen ze echt niet zomaar weg.
daarnaast vind ik persoonlijk ook dat meiden die mooie nagels willen maar nog geen vast inkomen hebben het ook moeten kunnen betalen.
ik ging voordat ik zelf de opleiding ging doen ook naar een styliste (met diploma!) en betaalde daar ook 25 euro. ik had ook niet meer kunnen betalen, want reken het maar eens om, 45 euro is 100 gulden! en dat voor 3 weekjes.. ik vind het nogal wat. wat mijn collega-stylistes vragen moeten zij zelf weten, ik zal er nooit een kwaad woord over zeggen tegen mijn klanten en vind het jammer dat het andersom nog wel eens wel gebeurd. niet iedere styliste die onder die 40 euro zit is een beunhaas.
vaak lees ik hier goede tips of zie ik dat mensen elkaar proberen te helpen/informeren, maar ik heb soms ook het idee dat er een ontzettende concurentiestrijd aan de gang is. is toch helemaal niet nodig??
groetjes, lizzy
fleur je reageert wel erg fel hoor .
En als je deze site regelmatig bezoekt had je deze reacties al aan moeten zien komen of ze nou te recht zijn of niet dat doet er niet toe.
Maar dit is dan ook niet de plaats om een advertentie te zetten ik denk dat je dat beter ergens kan doen zonder dat je reactie krijgt op deze manier maar reacties van klanten.
Want ik geloof nooit dat dit de plek is waar je klanten vandaan haalt.
Maar goed succes verder met je hobby.
vriendelijke groetjes jolanda
Dames, wel een beetje flauw om anderen stylistes door het slijk te halen zeg!!
Hangt er wat in de lucht ofzo???
Er zijn genoeg klanten die dit forum ook lezen, nou die zijn daar blij mee.
Fleur meid, ga lekker door als je klanten tevreden zijn en jou leven draait niet alleen om geld,prima toch.Rijk worden we er toch niet van.
Hebben jullie het zo al eens bekeken? Ik ben nagelstyliste en heb er een part-time baan bij, omdat ik er toch niet helemaal van rond kan komen of ik vind het gezellig om met mijn collega`s te werken in plaats van hele dagen in mijn studio te zitten.
Draai de situatie eens om.
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik kijk mijn klanten de deur niet uit zodra ze klaar zijn voor de volgende klant, maar maken nog een gezellig praatje. Ik denk voor diegene waar het een hobby voor is dat deze veel meer met de klant bezig is. Socialer is misschien het goeie woord.En dat waarderen mijn klanten heel erg. En ik krijg ook regelmatig klanten van andere stylisten die ingeschreven staan bij kvk die er een zooitje van maken omdat het afgeraffeld is omdat de volgende al staat te springen.
Liever wil ik niet eens weten wie dat dan is en ik knap het zonder mopperen op.
Laten we elkaar alsjeblieft respecteren en hopelijk is dit het laatste onderaan de rij.
NAGELSE ALLEMAAL!!!!!
Meiden.. laat die felle tantes lekker zeuren. Als ze alles beter weten laat ze lekker hun gang gaan.. ze komen zichzelf nog wel een keer tegen. en dan piepen ze niet zo hard meer.. en dan hebben ze wel van de goed opgeleide nagelstylistes snel advies nodig… en wie helpt ze dan.. Er lopen heel veel klachten bij arbo,kvk, profnail, groothandels enz enz. en ze zijn druk bezig om hobyisten aan te pakken.
dus
EINDE DISCUSSIE !!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?