jij bent dus degene die ook het eerste bericht van de topic plaatste neem ik aan?
je hebt gelijk als je zegt dat iedereen zijn prijzen mag bepalen…
maar je bent opgeleid als styliste zeg je, dan weet je toch ook denk ik de richtlijnen wat je aan prijs kan vragen? dat wordt op de opleiding verteld.
je bent lid van vakbladen, dus neem ik aan dat je ook in de profnail hebt gelezen dat een opgeleide styliste tussen de 40 en 70 euro kan vragen.
ik zeg niet dat je je perse aan deze prijs moet houden, maar wees eerlijk, hoe zou jij het vinden als wij nou met zijn allen is onder jouw prijs gaan zitten..
hoe reageer je dan? dan ben je ook niet blij en reageer je waarschijnlijk net zoals de meesten hier.
je kan het opvatten zoals je wilt, dit is een prikbord voor info, vragen maar ook voor discussies.
ik blijf er bij, dat je veels te weinig vraagt. en dat kan voor sommigen een groot nadeel zijn. of je het nou als hobby of als prof doet.
ik betaal ook geen hoge huur ofzo, dus daar ligt het niet aan.
meedenken met andere stylisten…. rondkijken in de buurt bij jou wat ze vragen… dat zou je eens moeten doen. dan kom je er snel achter dat wat jij vraagt echt ver onder de lijn ligt.
Esther