kvk

• amber

hallo dames wat betekent kvk achter jullie naam nu toch niet kamer van koophandel groetjes amber

• Yvette kvk

Ja dat betekent het inderdaad!

Groetjes Yvette

• Esther kvk

kamer van koophandel ja….

dat is om een beetje duidelijkheid te scheppen onder de styliste's

Esther

• rieneke

Hoi,

Ik heb ook een vraagje.

Om duidelijkheid te scheppen onder de stylistes:

Betekend dit dat het hier gaat om professionele stylistes, met bijv. een eigen salon aan huis e.d.? ( ben ook nieuwschierig)

Groetjes Rieneke

• Esther kvk

degenen met kvk achter de naam zijn styliste's met salon en dus geregistreerd.

wij hebben dit onderling ingevoerd daar er de afgelopen tijd een hoop negatieve discussie's zijn geweest met andere “styliste's”.

Esther

• bianca

Niet om het één of ander, maar iedereen kan toch gewoon KvK achter zijn naam zetten???

• yvon kvk

tja…..

• lokje KvK

Kan wel maar dan moet je wel rekening houden dat je geen vragen gaat stellen die voor de profs onder ons heel gewoon zijn en die je als gecertificeerd styliste gewoon hoort te weten.

Anders val je gauw door de mand.

• amber

dus als ik dit goed begrijp doen jullie dit voor de dames die geen opleiding hebben gehad en met vragen hier nog wat wijzer willen worden als dit zo is kan ik maar een ding zeggen die dames kunnen vragen wat ze willen want iedereen die een opleiding heeft gehad weet dat je hem hard nodig hebt want door vragen alleen leer je het echt niet groetjes amber

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

;-) Is het misschien een idee om punten en komma's te gaan gebruiken in je tekst?

Groetjes, Peet