Ik vind het leuk dat jullie zo aardig reageren. Ik dacht dat jullie aleen maar kvk achter jullie naam hadden staan omdat jullie mensen zonder kvk hier niet wilden hebben. ik heb voor de duidelijkheid achter mijn naam all-round gezet omdat ik gewoon een allround nagelstyliste ben. Sorry voor mijn verkeerde opvatting. Ik ga in de zomer bij kamer van koophandel. dit omdat ik nu nog stage loop bij een bedrijf uit een heel andere sector. In Juli heb ik mijn diploma en dan ga ik bij kvk omdat ik ook reclame wil gaan maken en zo. Wat heeft dit precies voor voordelen dan? wie kan mij misschien een beetje op weg helpen? Ik heb zondag een afspraak gemaakt met een econoom die er veel vanaf weet en dan ga ik beginnen met brainstormen en het ondernemingsplan. Maar ik zou het leuk vinden als jullie mij een beetje op weg zouden kunnen helpen door eens alle voordelen van kvk op een rijtje te zetten. hier kan ik namelijk weer een heleboel van leren. trouwens die mensen zonder diploma die het doen voor 20 euro heb ik inderdaad ook een hekel aan. Zwartwerkers vind ik minder erg. Want als we allemaal even eerlijk blijven zijn we allemaal zo begonnen!
Alvast heel erg bedankt en mijn excuses voor de vorige reactie.
Groetjes Tamara (all-round)