kvk

• yvon kvk

Wij proberen juist die meiden te helpen die in de opleiding zitten want dan kom je ook veel problemen tegen. Ook helpen we elkaar. Een paar weken geleden hebben we een heftige discussie gehad over de zwartwerkers, en niet opgeleiden meiden die het met een pakket doen van de wehkamp. Dat is waar we ons in willen onderscheiden. In principe is het nu ook duidelijk voor diegene die in de opleiding zitten. Ze weten dat ze een gedegen antwoord kunnen verwachten als er een kvk achter staat. Er is ook iemand die “in opleiding” achter de naam zet! Perfect toch.En iedereen kan in principe haar vraag hier kwijt, ja ook de zwartwerkers, maar die weten nu wel na de discussie dat we niet blij zijn met ze, en we merken nu al dat er veel minder heftig gereageerd wordt en dat er weer normale onderwerpen zijn waar we allemaal wat aan hebben! :-)

• Esther kvk

ik ben het er helemaal mee eens.

zet gewoon in opl. achter je naam ofzo…

Esther

• rieneke

In Opleiding vanaf Vrijdag 11 maart.

Hihi

Dan begin ik bij Janneke Griffioen de allround.

Heb er zin in, en ik vindt dat het er hier, wat betreft de discussies, er duidelijk aan toe gaat. Top!

Groetjes Rieneke

• lokje KvK

Ik wil toch nog even hier op reageren. Het kan mij niet zoveel schelen of iemand zwart werkt of niet.

Het gaat mij er vooral om dat ik een dure opleiding heb gevolgd en dat ik geen zin heb om de Wekhamp styliste mijn betaalde kennis over te brengen.

Want het lijkt allemaal zo makelijk als je de styliste een paar nageltjes ziet aanbrengen, maar dat valt toch in de praktijk nog wel tegen.

Als er dames zijn die het er niet voor overhebben een gedegen opleiding te volgen vindt ik dat ik mijn kennis niet met hun hoef te delen. Maar als iemand een opleiding gevolgd heeft en (nog) geen eigen salon heeft, zal mij het een worst wezen of ze zwart of wit werkt.

Want laten we eerlijk wezen, er zijn een heleboel van ons zo begonnen.

• yvon kvk

Hoi Lokje

Het ging toch ook om die zwartwerkers die voor 20,00 een set zetten, en de leuke zwart werkers op de zwarte markt. Of haal ik nu verschillende verhalen door elkaar???

• lokje KvK

Daar baal ik alleen in de praktijk van. Als ik hier 3 zwartwerkende styliste's in mijn straat heb zitten kan ik mijn salon wel opdoeken.

Als deze dames een goede opleiding hebben gevolgd zullen ze niet van die stomme vragen stellen als: waar zit het stres punt. Want bij zulke vragen heb ik het stresspunt al bereikt.

• Esther kvk

hahahahhaha

Esther

• Tamara

Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal. Ik heb een all round cursus gedaan bij magnetic nail academy en ik ben NOG niet bij kvk ingeschreven. Wat maakt het uit? Willen jullie hiermee zeggen dat ik geen goede nagelstyliste zou zijn? Hier ben ik het dus echt niet mee eens. Ik heb al jaren ervaring op het gebied van nagelstyling.

• Esther kvk

nou als je het goed had gevolgd, dan was je duidelijk geworden dat wij hier niet alleen maar aan kvk styliste's aandacht besteden maar ook aan net afgestudeerde of in opleiding zijnde meiden.

waar het om gaat is dat wij de beunhazen zonder opleiding zat zijn.

zulke meiden verpesten het met een set prijsje van 20 euro voor de meiden, ook zoals jij, die dus wel een dure opleiding hebben gevolgd en wel hun best doen om in de branche mee te draaien.

dat jij nog niet ingeschreven staat is dus echt geen probleem.

wij zetten alleen maar kvk er achter om het wat duidelijker te maken.

hoop dat het nu duidelijk voor je is en dat je het toch niet zo kinderachtig vindt.

Esther

• yvon kvk

Waarom sta je nog niet ingeschreven? Je hebt er zoveel voordelen aan!