Ik wil toch ook even reageren.
Omdat ik er ook nog steeds mijn bedenkingen bij hebt.
ten eerste heb ik geleerd in de loop der jaren zakelijk te worden,dat is een belangrijk punt in dit nagel vak.
Dus bij de reacties van Sandra in haar eerste stukje val ik toch in een verbazing.
Omdat ze dit zich persoonlijk aan gaat trekken en haar persoonlijke mening hier neerzet en dat wijkt naar mijn mening af van een functie in een nagelgilde die opkomt voor onze belangen, terwijl de meningen worden gegeven over het algehele plaatje het Nagelgilde.
Mijn mening is dat ze zich niet op forums naar buiten had moeten plaatsen.
En dit heeft niet te maken met mijn persoonlijke mening over Sandra het zal ongetwijfeld een schat van een meid zijn.
Er staan inderdaad reacties overal positief en negatief maar dat is een vrij normaal iets met een onderwerp als dit.
Wij hollanders hebben nu eenmaal altijd wat te zeuren
Ik zou graag lid worden van een nagelgilde ,maar inderdaad als je kijk wie er zich inzetten zie ik dus dingen die in mijn hoofd niet kloppen.
Ik las een ergens een stukje.en daar zit een punt in.
waar konden wij nagelstylistes ons opgeven om een deel te worden van een nagelgilde opzet,besturen worden altijd gekozen!
Ook het feit dat mensen in het bestuur zitten die dus wel een groothandel hebben.enz de profnail zou onafhankelijk zijn,maar er zit wel degelijk een redacteur in van de profnail.
Kortom er zijn nog nog vele vragen die hopeleijk het komende jaar wat antwoorden geven.
en totdan zal ik alles volgen,alleen helaas denk ik dat ik niet lid mag worden omdat ik soms ook workshops geef.