angienails echt betaalbaar, iemand ervaring hier mee!

  • tinkerbel

    mijn reactie vanuit Belgie - heb verleden week een staaltje aangevraagd van de gel en het op mezelf uitgeprobeerd(vind ik nog altijd het beste) de gel blijft lekker zitten - geen lifting, heb mijn gebroken nagel verlengd met sjabloon en ging zeer vlot. Dus mijn mening zeer goed ik werk nu met een duur merk(zal geen namen noemen) maar er zit zeker een groot verschil in (prijs) dus in de toekomst ga ik mijn gel daar bestellen alleen week ik nog de verzendkosten niet

    groetjes tinkerbel

  • Marjolein's Beautysalon

    Ik heb hier een tijdje geleden besteld, ik vind het geweldig, geen klachten van klanten.

    Met IBD had ik meer klachten.

    Als ik weer spullen nodig heb, bestel ik zeker weer bij haar!

    Goed voor de startende ondernemer, niet duur maar goede kwaliteit.

  • annamama

    hoi

    Ik bestel sinds een paar maanden ook bij angienails en ben een zeer tevreden klant:

    snelle levering, aardige mensen aan de telefoon, keurige verpakkingen, echt goedkoop en goed materiaal…

    Ik ben blij dat ik ze gevonden heb.

  • lady

    ben ook van plan mijn gels daar te bestellen en de andere produkten, steken ze er ook een gebruiksaanwijziging bij als je voor het eerst die gels koopt

  • Ashley

    hoi,

    verder geen slechte ervaringen met angienails, alleen ik vind de verpakking wat minder.

    Bij ecp cosmetics is het ook goedkoop, zijn lager in verzendkosten en je hebt wel meer service.

    Ik vind de kwalilteit van de producten van Ecp (gravity) erg goed, zie er ook goed professioneel uit, dat vind ik dus bij

    angie nails wat minder. maar dat is mijn mening natuurlijk.

    Het is wat je zelf wilt.

    ga maar eens kijken, www.ecpnails.com

    succes!

    ashley

  • Tamara

    Ik heb eergister acryl en liquid besteld bij angie en vanmorgen kreeg ik het al binnen. Echt heel snel zeg!

    Kwaliteit kan ik niks overzeggen aangezien ik het nog niet heb uitgeprobeerd. Van het weekend ga ik even mijn eigen nagels ermeer doen en dan horen jullie het wel.

    Ze is trouwens ook spotgoedkoop zeg::o

  • miss d

    iemand de frees hier gekocht, wil er graag mee gaan werken, werk met de hand…

  • Helena

    Ik werk alleen met gel. De gel van angienails is goed, maar de verpakking is minder.

    Weet jij of ECP ook testertjes van gel heeft?

  • miss d

    niemand de frees? vind hem wel goedkoop… en scheelt het tijd…???

  • Yvonne Shepherd

    Hallo dames,

    Langs deze weg wil ik jullie graag uitnodigen om een kijkje te nemen in onze eShop: www.dutchnails-eshop.com.

    Wij zijn distributeur van Nouveau Nail (gel en acryl van Amerikaans fabricaat), Backscratchers Extreme, Konad Nail Art Stamping & China Glaze.

    Betaalbare prijzen, kwalitatief goede producten en een uitstekende service!

    Alvast hartelijk dank voor jullie bezoek aan de eShop.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Shepherd

    Dutch Nails