angienails echt betaalbaar, iemand ervaring hier mee!

  • Sam

    En hoe bevalt de liquid van Angienails?

  • Tamara

    Bevalt mij helaas niet goed, ik heb hem nu een paar keer geprobeerd maar hij stinkt vreselijk en ik krijg snel lucht.

    Verder ben ik over de service en andere spulletjes wel tevreden maar het echte werk zal ik daar niet meer halen.

  • Dees(LCN)

    Ik heb vanmiddag voor 105 euro besteld. Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg.

    Ik kijk het meeste uit naar de konad set (:P)

  • mariska

    ja ik heb er ervaring mee

    best goed spul hoor ;)

    groetjes mariska

  • Els

    Ik koop op de goedkoopstenagelproducten en dat scheel nog veel meer en alle beetjes helpen in deze zware tijden.

    Op deze manier kan ik mijn eigen prijzen ook laag houden en heb dan toch klanten opbouw.

    Groetjes Els

  • catchy nails

    Ja ik koop ook bij de goedkoopstenagelproducten daar koop ik mijn nailart producten en verbruiksmaterialen en mijn gel en acryl koop ik op nailxl omdat ik toch liever mijn vertrouwde merk gebruik… beide leveren snel en zijn heel vriendelijk.

    Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

  • Missy

    Mensen,

    Angienails is inderdaad op het eerste gezicht super goedkoop..

    Maar, vanaf het moment dat de winkel in de picture is gekomen is alles vele malen duurder geworden!

    Zo is ook de kwaliteit van de Acryl en Gel ver te zoeken.

    Gel wat niet droogt of wat niet goed dekt.

    Dit alles word mooi afgewimpeld en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

    Ook is zo de winkel al een aantal x dicht geweest op momenten dat de winkel open zou zijn!

    Vele producten wat op de site staan, hebben ze niet eens in de winkel.

    Er worden bij de KIK of 1Euro winkel strass steentjes ingekocht, hier worden de hoekjes vanaf geknipt

    en verkocht voor 7.95 terwijl ze bij KIK o.d. ze 1euro kosten.

    Dit is de klant geen plezier doen, dit is de klant uitbuiten

    Gr

  • Elske

    Heb net een bestelling gedaan….

    Heb er eerder besteld en de vloeistoffen en producten die ik van hun heb gehad; Allemaal OK (tu)

    Snelle levering, nog geen problemen ondervonden.

    Met Gel en Acryl van AngieNails géén ervaring, ik gebruik Magnetic en zet géén Acryl.

    De Prijzen van AngieNails op de site zijn incl. BTW, en de verzendkosten zijn 4,80.

    Maar kijk ook eens bij “GoedkoopsteNagelProducten” deze hebben een hoop verbruiksartikelen voor nóg minder geld !

    (en goed qua producten, service en levering)

    Gr EL.

  • wendietje

    Ben al vaker in Echt geweest maar over de lidquid voor acryl ben ik niet te spreken. Ik vind hem erg snel verkleuren bij de klanten (gele glans). Met gel geen ervaring. De poeders vind ik daar redelijk. Maar voor de rest zoals tips, vijlen en celstofdeppers vind ik hem goed zat.

    groetjes

    wendietje

  • jeanne-gordijn

    Ja ik heb ook gelezen dat de liquid niet goed is, verder heb ik alleen tip blender, en strass steentjes besteld, Ik had per ongeluk wat onder rembours besteld dat is 15 euro extra kosten en toen belde ze toch op of ik dat persee wilde. Verder was de levering goed, maar al dat inclusief btw, krijg je later niet terug van de belasting. als je al terug krijgt,ik bedoel het is niet aftrekbaar. Ik zeg nee, gewoon iets meer geld uitgeven ,iets meer kwaliteit, btw aftrekbaar, en komt uiteigenlijk de kwaliteit van de nagels zetten ten goede, goedkoop is duurkoop. groetjes jeanne