angienails echt betaalbaar, iemand ervaring hier mee!

  • Lenie

    @Jeanne,

    waarom zou btw niet aftrekbaar zijn, je krijgt toch btwfactuur of niet? Ook als is inclusief btw, het btwbedrag is af te trekken.

    Lenie

  • jeanne-gordijn

    Nou meestal als er staat inc, btw,is het meestal niet aftrekbaar. Maar ik kan het verkeerd hebben,had een soort gelijke ervaring met een andere groothandel,wat ik niet wist maar mijn boekhoudster zei het, maar september gaan mijn mappen weer naar de boekhoudster en dan hoor ik het wel. groetjes Jeanne.

  • jammetje

    als er staat excl. btw dan betaal je er de btw over heen, staat er incl. dan hebben ze het er al bijgeteld….

    hoe je het ook went of keert….btw betaal je altijd in nederland…

    in belgie is het anders, want als je als nederlandse iets besteld ,en je hebt een btw nummer, dan betaal je bij sommigen geen btw ( nailstudio.be). alleen wordt dat weer verrekend in de voorheffing…..

  • lenie

    Juist, de btw is dan inclusief dus dat betekent dat de producten nog goedkoper zijn als het incl. btw is want die kan je er dan nog vanaf trekken. Gek dat jouw boekhoudster anders beweert Jeanne…Alleen als bedrijven zwart werken en dus geen btw berekenen dan kan je natuurlijk ook geen btw aftrekken.

    Maar ja, dan zou ik niet bij dat bedrijf halen haha!

  • emma

    hoikes ik bestel er al best lang en heb werkelijk al veel spullen er gekocht zeer klantvriendelijk de spullen zijn super in prijs kwaliteit de acryl hoeft niet onder te doen voor merk en de gel is van prima kwaliteit men frees komt er ook van en is een prima toestel ze liggen zeer fijn in de hand evenals de gellampen de stempels de stickers echt alles van prima kwaliteit enkel de topcoat nagellak vind ik verliest snel zen glans voor de rest echt een aanrader met vriendelijke groet emma

  • Caroline

    Hee,

    Deze winkel ligt bij mij in de buurt.

    Ik ga hier voor al mijn spullen heen!

    Is zeker betaalbaar, een volledige startersset voor een 70 euro?!?!?!

    Als je gelnagels laat zetten ben je tegenwoordig al 50 euro kwijt voor de eerste set!

    Groetjes Caroline