naildesign euro discount failliet??

  • miertje

    Weet iemand of nail design euro discount uit duitsland failliet is? Ik heb 2 weken geleden een hele grote order geplaatst en geen enkele bevestiging na betaling meer ontvangen, ook nemen ze op geen enkel telefoon nummer meer op? Ik ben dus mn geld kwijt, de spullen krijg ik niet en ze beantwoorden geen mail en telefoon meer.

    Ik baal hier vreselijk van en wil iedereen waarschuwen dat je daa rdus niets besteld, je bent gewoon je geld kwijt!! Zijn er meer die dat is gebeurd??

  • michelle

    nou dat mag ik toch hopen van niet, heb ook net een bestelling gedaan.

    maar kan het me haast niet voorstellen hoor, volgens mij loopt dat wel goed daar.

    ben benieuwd wat de andere zeggen.

    groetjes

  • miertje

    Hi Michelle, op de site staan allemaal telefoonnummers, ik kan ze al een week niet meer bereiken, heb jij al geprobeerd te bellen? Ik hoop het ook niet :)

  • michelle

    hoi hoi

    nee ik heb ze nog niet gebeld, ik heb ook pas vrijdag de bestelling de deur uit gedaan, moet dus deze week iets horen.

    wel vreemd ja dat ze niet bereikbaar zijn.

    even afwachten maar, als ik iets hoor laat ik het weten.

    groetjes

  • BeautiNail

    Ik bestel al jaren bij naildesign, nooit geen problemen gehad MAAR nu dus wel.

    Ik heb begin vorig week besteld, betaald via telebank, normaal krijg ik dan 3 dagen later een bevestiging dat mijn betaling binnen is en het pakket verzonden wordt. Nu hoor ik maar niks, heb al verscheidenen mails verstuurd waar ik normaal altijd een reactie op krijg maar nog steeds niks, noppes nada.

    Had gelukkig geen grote bestelling gedaan maar baal wel.

    Hoop niet dat ze failliet zijn want dan moet ik met spoed op zoek naar een ander waar ik mijn spullen kan halen.

    Wie heeft er nog meer probelen? Ik denk dat het goed is om elkaar op de hoogte hiervan te houden.

  • Dees(LCN)

    Wat naar voor jullie meiden! Ik duim mee dat alles gewoon goedkomt

  • Noortje

    Waarom koop je niet gewoon bij de goedkoopste nagelproducten in Nederland , super goedkoop en ik heb altijd de volgende dag mijn spullen.

    Ik denk ook dat het een behoorlijke grote zaak is want ze leveren altijd en ik denk dat er toch vele al bestellen.

    Misschien kan je hier wat mee Noortje

  • michelle

    oooooo ik maak je nu toch echt zorgen, ze reageren niet op de mail en telefoon.

    en ik kan het geld ook niet terugboeken.

    wat zouden jullie doen.

  • Dees(LCN)

    balen!!! Maar wat kan je doen vraag ik me af…

  • xXx

    De site ziet er erg veranderd uit, maar wekt zeker niet de indruk van faillissement op, gek hoor.

    Ze hebben nu zelfs telefoonlijnen per taal :

    Taal Telefoonnummer Status

    Duits 02421/3889981

    Engels +49 (0) 2421/3889982

    Fins +49 (0) 2421/3889983 offline

    Frans +49 (0) 2421/3889984

    Italiaans +49 (0) 2421/3889985

    Nederlands +49 (0) 2421/3889986 offline

    Portugees +49 (0) 2421/3889987

    Spaans +49 (0) 2421/3889988

    Nederlands ligt er inderdaad uit, misschien een andere taal (welke je spreekt) proberen?