naildesign euro discount failliet??

  • kim

    Nou ik heb er dus ook een grote bestelling geplaatst, gel lamp, frees en gelproducten.

    Ik hoor er ook niks van..

    Is er inmiddels duidelijkheid?

  • Su-ZQ

    ik heb vorige week een bestelling geplaatst en vandaag alles netjes ontvangen.

  • Elise

    Heb vorige week voor het eerst besteld hier, alles prima en binnen een week in huis! ben erg tevreden!

  • Aline

    Hallo,

    afgelopen zaterdag heb ik een bestelling gedaan, maar toen ik de bestelling na versturing nogmaals doorkeek zag ik dat de uvlamp er niet meer tussen stond. Deze wil ik toch wel graag hebben en betaal liever geen dubbele verzendkosten, juist omdat ik hem wel had besteld naar mijn idee.

    Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen, maar krijg euro discount op geen enkel nummer te pakken. Heeft iemand een telefoonnummer waarop zij wel te bereiken zijn?

    Op mail is ook nog niet gereageert namelijk.. Hopelijk kan iemand me helpen.

  • jolinails

    Hallo Aline,

    Het beste kun je toch mailen (misschien nog een keer) want telefonisch vind ik ze ook lastig te bereiken. Uiteindelijk krijg je via de mail wel antwoord hoor.

    Ik heb tot nu toe goede ervaringen.

    Succes

  • Suus

    Hoi Aline,

    Ik heb laatst een trolley besteld op zondag (dag van de beurs in Gorinchem)… woensdag kreeg ik een bericht dat hij was verstuurd, vanuit Duitsland heeft het 5 dagen geduurt voor ik hem had, maar wel gewoon keurig netjes verpakt en per mail geinformeerd wanneer het door de koerier was opgehaald :D

    Maak je geen zorgen… komt wel in orde..

  • ingrid

    ik heb gekozen voor vooraf betalen.

    nu lukt het van geen kant.

    hij zegt steeds dat de rekening: 8 11 61 21

    niet klopt?

    en met iban enz lukt het ook niet?

    iemand enig idee?

    of ervaring hoe ze zijn met annuleringen?

  • Elske

    ingrid Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb gekozen voor vooraf betalen.

    > nu lukt het van geen kant.

    > hij zegt steeds dat de rekening: 8 11 61 21

    > niet klopt?

    > en met iban enz lukt het ook niet?

    > iemand enig idee?

    > of ervaring hoe ze zijn met annuleringen?

    Ik heb het een jaartje terug gehad, wilde daar een lamp bestellen maar kreeg ook steeds een foutmelding over de IBAN.

    Toen heb ik het maar opgegeven en 'm ergens anders besteld.

    Als je niet betaalt sturen ze wel een keer een mail, als je daar niets op uit doet dan vervalt gewoon alles.

    (niet betalen, geen spullen)

    Heb ik toen ook gehad en heb verder niets geannuleerd…

  • Cim

    Hoi,

    Dit moet je ingeven bij een buitenlandse betaling.

    IBAN: DE67 3957 0024 0811 6121 00

    BIC/SWIFT: DEUTDEDB395

    succes.

  • Elske

    Ik heb precies gedaan op opgegeven wat in de mailing stond maar bleef foutmeldingen krijgen.

    Had geen zin in “moeilijk gedoe” en nog meer heen en weer mailen.

    Er zijn in NL shops/bedrijven/groothandels genoeg waar ik ook kan bestellen zónder dit soort problemen.

    (en met t oog op garantie/terug zenden/tijd die daarmee samenhangt ed van bv electrische apparatuur vind ik bestellen in NL ook een wat handiger plan….)