naildesign euro discount failliet??

  • michelle

    ja maar op de mail reageren ze ook niet.

    als ik wil bellen naar dit nummer Engels +49 (0) 2421/3889982

    hoe tik ik dat dan op mn mobiel in??

    iemand?

  • xXx

    0049 242 138 899 82… Heb het even geprobeerd en werkte. (Moest mijn ordernummer klaarhouden… heb toen opgehangen, want ik heb geen bestelling lopen, hihihi)

    Succes!

  • michelle

    hoi hoi

    ik heb het net ook geprobeerd 2x maar de verbinding word verbroken, dit is niet goed, ggrrr

  • miertje

    Alle telefoonnummers doen het gewoon, maar nergens wordt opgenomen en met dat call center wordt de verbinding verbroken. Mijn bestelling is al 2 weken geleden en dito betaald, was 400 euro, de eerste keer dat ik een grote order heb geplaatst en ik bestel al 2 jaar bij ze, dus er is echt wat aan de hand. de laatste reactie op mail was een week geleden, toen kon mn betaling nog niet bevestigd worden door een zogenaamde reorganisatie, nou ik geloof dus niets van dat verhaal, ben er goed ziek van. Maar het erge is dat je gewoon nog kan bestellen online, dus ik zou iedereen wel willen waarschuwen, want als je niets weet ben je gewoon je geld kwijt. erg hoor!!

  • BeautiNail

    Hoi meiden,

    Ik heb net een pakketje ontvangen.

    JIPPIE, ook ik hoorde niks meer en dacht dat ik mijn bestelling maar kon vergeten, geen bevestiging van betaling geen bericht gehad van pakket wordt verzonden niks, maar het pakket nu dus wel gelukkig.

    Ik heb 12 april betaald, dus anderhalf week gelden.

    Ik hoop zo dat iedereen die een bestelling heeft lopen het ook (nog) binnen krijgt.

    Hoor graag van jullie want dan weten wij of we een volgend keer wel of niet moeten bestellen.

    Waarom ik niet bij de goedkoopte bestel? Naildesign is goedkoper en hun gel is super.

    Ik werk daar nu al bijna 3 jaar mee en ben zwaar tevreden, dat het supergoedkoop is een een leuke bijzaak.

  • Wen

    Je kan toch via Paypal betalen? volgens mij ben je dan hiervoor verzekerd…

  • michelle

    o dat is geweldig nieuws, dan hebben we weer een beetje hoop.

    ik ben wel al aan het kijken naar een andere groothandel, angienails lijkt me wel wat.

    ik vind het zo wel een erg slechte service, en als ik mijn pakket wel ontvang ga ik er denk ik niet meer bestellen.

    ik heb 16 april betaald, en ga hopen dat ik het ook snel binnen krijg.

    we houden elkaar wel op de hoogte zo (:P)

  • miertje

    Wat fijn BeautiNail dat je je spulletjes hebt ontvangen. Ik heb mijn order 8 april!!! al betaald, dus dan had ik het toch ook al moeten ontvangen?? snap er niets meer van, ik hou nog maar een klein beetje hoop dan. Maar dat er iets niet goed is is duidelijk, ze zijn niet te bereiken. Ook heb ik nu een freesmachine die het niet doet, heb hem pas 4 weken!! en kan er nu dus niets mee doen qua garantie als ik ze niet kan spreken. Baal steeds meer

  • michelle

    hallo dames

    ik heb vanavond een mailtje gehad van hun, dat het verpakt word en verzonden, wel in het duits maar het was er wel.

    ik denk dat ze een groote storing hebben of zoiets, erg vervelend voor ons. maar als het pakket binnen is laat ik het jullie weten.

    fijne avond groetjes

  • Dees(LCN)

    Fijn dat je iets van ze gehoord hebt!