naildesign euro discount failliet??

  • BeautiNail

    Gelukkig geven ze een reactie, hierbij krijg ik weer een beetje hoop.

    Miertje als ze nu weer reageren zou ik als ik jou was een mailtje naar ze sturen in de hoop dat je nu misschien wel een reactie krijg.

    Wie niet waagt wie niet wint en vooral niet vergeten de aanhouder wint.

    Succes en we horen het wel.

  • miertje

    Wat fijn dat je iets gehoord hebt Michelle. @ Beautinail, ik heb dagelijks een mail gestuurd en geprobeerd te bellen, maar helaas helemaal niets. Ik had me niet zo druk gemaakt als ik nu toevallig niet voor een hoog bedrag (over de 400 euro) had besteld. En wat ik erg vind is dat je op de site niets ziet dat er iets aan de hand is, iedereen blijft gewoon bestellen en betalen, maar zeker ben je op dit moment niet van je spulletjes, Ik bestel er al paar jaar en heb dit nog nooit meegemaakt.

    Maar mocht ik wat horen (wat ik miet meer verwacht) dan laat ik het meteen weten hoor! fijn weekend ..

  • BlinQ

    Ook ik heb een bestelling geplaats. Op 5 april besteld. 6 april is het geld afgeschreven. Sindsdien alleen gehoord dat een van de artikelen niet meer te krijgen is en of ik ipv hiervan andere dingen wilde uitzoeken. Ik wilde van dat artikel het geld terug en de rest wel geleverd krijgen. Ik heb gemaild, gebeld, gemaild maar helemaal niets gehoord. Ik snap er niets van.

  • BlinQ

    Ik heb engels en duits geprobeerd maar nadat je te horen krijgt dat je je bestelnr/klantnr bij de hand moet houden, wordt de verbinding verbroken. Er is dus wel iets aan de hand.

  • angel

    hoi heb er de 20 april een bestelling gedaan en hoor niks en zie ook geen mailtje ofzo heb proberen te bellen met het nummer die bij contact staat die gaat wel gewoon over.

    als je belt via klantservice wordt er gezecht van hou je orde nummer bij je ofzo en dan wordt de verbinding verbroken.

    wilde nog zoveel bestellen daar en nu dit baal er echt van hoor.

  • ebony

    Ik heb ook een grote bestelling geplaatst, maar ook niets ontvangen. Krijg ook geen tel. contact. Duitse kennis krijgt ook geen contact.

    Ebony nails

  • BeautiNail

    Ik had ook geen bericht van ze ontvangen, maar wel mijn pakket.

    Dus voor iedereen die na de 12e besteld heeft zou misschien net als mij zonder bericht het pakket kunnen ontvangen.

    Zou toch maf zijn dat ik hem wel krijg en verder niemand???

    Laten we elkaar wel op de hoogte houden want het is toch heel belangrijk voor ons allemaal.

    Mocht het toch zo zijn dat ze niet meer leveren dan stap ik over naar Angie Nails, ook kwalitatief en betaalbaar.

    Ik hoor nog wel van jullie.

  • Aless

    Zelfde verhaal hier. 2 april besteld.

    geen gehoor. geen antwoord op emails. ook grote order.

    telefoon niet bereikbaar of niet opgenomen.

    1 x contact gehad, zou toen worden terug gebeld maar niets meer gehoord. daarna dode lijn.

    verschrikkelijk. boeven. hoop dat ik nog contact krijg of mijn pakket.

  • Maartje

    Heel vervelend allemaal. Ik weet niet of er dames tussen zitten die via Paypal betaald hebben, die kunnen namelijk alsnog het geld terug laten boeken. Ik heb dit in het verleden ook eens aan de hand gehad (met een andere leverancier). Het geld kan dan binnen een bepaald termijn teruggeboekt worden.

    Succes allemaal,

    Maartje

  • Claudia

    Ik heb 9 april besteld en betaald maar heb nog niks en al meerdere keren gebeld geen contact en op het adres zit een autobedrijf vaag..