naildesign euro discount failliet??

  • Guusje

    Hallo Dames,

    Net heb ik vol spanning jullie berichtjes gelezen.

    Ik zit namelijk ook in het zelfde pakket als jullie…..inmiddels al voor te veel geld opstaan bij naileurodiscount.

    Ik mail en bel me suf…..

    Wat me op is gevallen, dat vanaf de pasen hun site veranderd is…

    En dat zo´n anderhalve week geleden, vrijwel alles uitverkocht was.

    Zou het niet zo zijn, dat toen alle spullen uitverkocht waren…..

    Dat het kwam omdat er geen vliegverkeer vloog..? :S

    Inmiddels vliegen ze wel weer, en ik zag dat de voorraad bij hun weer op groen stond (zal ik maar even zo zeggen)

    Nu lees ik al jullie berichtjes en dat geeft mij weer een beetje hoop.

    Enkele dames hebben hun pakketjes gekregen…heel veel dames ook niet….

    Ik denk, dat er zooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeelllllll besteld is geworden.

    En dat er zooooooooooooooooooooooooooooo veeeeeeeeeeeeeeeeellll gemaild en gebeld wordt, dat ze het niet meer aan kunnen.

    Want hier in ons Nederland bestellen dus veel mensen, maar ook in andere landen wordt veel besteld…

    Dat de bestellingen uiteindelijk er wel aankomen???:S

    Tenminste daar ga ik van uit en hoop het…..

    Snap alleen niet dat ze niet de mensen mailen….van wees gerust het komt eraan ofzo..

    En wat ik ook tussen de berichten las…weet even niet meer bij wie…

    Dat er een autobedrijf op die locatie is???

    Ben je er geweest??

    Want ik was er namelijk over aan het denken om erheen te rijden.

    Als duur het me 3 uur reizen…..ik (wij allemaal denk ik) wil weten waar ik aan toe ben….

    Ik houd jullie op de hoogte…….

    En blijf vol spanning de berichtjes volgen….

    Hopenlijk goede berichtjes….

    Groetjes,

    Guusje

  • Rika

    Vind het erg lullig voor jullie allemaal die geen pakket hebben ontvangen.

    Misschien kwam het door het vliegverkeer ma geloof ik niet in.

    Een echt bedrijf zet zoiets op de site zodat hun klanten er reken mee houden.

    Weet wel dat ze zo heel erg veel klanten gaan kwijt raken.

    Ik hoop dat jullie allemaal alsnog jullie pakketen binnen krijgen.

    Gr.rika

  • michelle

    hoi hoi dames

    er is nog hoop, ik heb net mijn pakket ontvangen, joepie.(:P)

    denk alleen niet dat ik er nog ga bestellen, ik hoop dat iedereen hun pakket nog krijgt.

    hou elkaar op de hoogte.

    groetjes

  • BeautiNail

    Michelle wat geweldig voor je dat het ontvangen heb, geeft ons weer hop.

    Of het vliegverbod er iets mee te maken heeft weet ik niet, volgens mij komen de verzendingen Nederland met een vrachtwagen binnen. Dat ze overbelast zijn met telefoons en mails zou heel goed kunnen.

    Misschien is het inderdaad een goed idee als iemand (voor wie het niet zo ver rijden is) er naar toe zou kunnen rijden.

    Ik wil namelijk wel weer wagen om daar toch nog een bestelling te doen, een kleintje en als dat goed dan een grotere.

    Weet dat het misschien niet slim is maar ik ben verslaafd aan hun gel, vind het zo fijn spul.

    Hoor graag van de anderen hoe het met de status van hun paketten is.

  • miertje

    Hallo Allemaal,

    Nou ik heb vandaag Naildiscount gesproken, ik heb na even speuren een direct nummer gevonden van mevrouw leonards. zodra ik mijn spulletjes inderdaad binnen heb zal ik het nummer ook hier plaatsen zodat iedereen ze kan bellen. Er is daar iig wel wat aan de hand, ook van een duitse hoorde ik dat ze al het personeel eruit hebben gedaan, de naam is ook veranderd van werner leonards naar arndt leonards, dus of het is overgenomen door dreigend faillisement kan best, omdat er personeel uit moest.Ik heb er 3 jaar besteld maar na deze keer bestel ik er helaas niets meer, bijna 500 euro en ze bleven eerst beweren dat het geld niet was ontvangen, een heel gedoe dus. Nu wacht ik af of ik het inderdaad binnen een week in huis heb.

    Ik zou nu dus niet zomaar bestellen BeautiNail, ze hebben het daar echt nog niet op orde en ik twijfel ook of dat wel goed komt daar.

    Succes op alle wachtenden op hun pakketje en ik hoop snel het nummer hier te kunnen zetten.

  • Aless

    Er is dus duidelijk wat gaande. Denk dat ze failliet gaan of diep in de shit zitten.

    Aangezien alle telefoonlijnen buiten werking zijn, kan iemand me dat directe nummer geven???

    Als je betaald moet je verdorie gewoon netjes je spullen krijgen of een bericht dat er iets mis is.

    Ik heb vandaag gesproken met iemand van PayPal en in samenwerking met hem een geschil geopend. Als ik binnen 20 dagen geen reactie heb gehad krijg ik mijn geld terug :-)

    Dit was de eerste en LAATSTE keer dat ik daar bestel. Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn!!

  • angel

    he ik heb dus ook even gegoogeld en zo te zien zijn ze niet failliet want ze zoeken nog mensen vond deze advertensie op net.

    ik denk en hoop natuurlijk dat we snel de paketjes binnen krijgen.

    Of er moet iemand gaan solliciteren op deze fucntie :-)

    Bürokraft (m/w) mit niederländ. Sprachkenntnissen (Bürokraft/Kaufmännische Fachkraft)

    Arndt Werner Leonards Nail Design Euro Discount e. K. | 28.04.2010

    Wir suchen ab sofort eine Call-Center-Agent/in in Vollzeit. Zu Ihren Hauptaufgaben gehört der telefonische Kundenservice. Niederländische Sprachkenntnisse und gute PC-Kenntnisse (MS-Office)…

    Düren, Rheinland (3.8 km)

    Stelle: Vollzeit

    Letzte Aktualisierung: 28.04.2010

  • Guusje

    Goedemorgen allemaal,

    Een bericht aan miertje…

    Zou je mij dat telefoonnummer ook kunnen mailen??

    Mijn mail adres is… guusje79@hotmail.com

    Blij toe te horen dat jij WEL contact met ze hebben gehad.

    Hoop dat het voor ons allemaal goed komt.

    Alvast bedankt,

    Groetjes,

    Guusje

  • BeautiNail

    Hallo Miertje,

    Bedankt voor de waarschuwing, zal daar dus niet meer bestellen.

    Wel balen zeg.

  • wendelien

    Hoihoi,

    Ik bestel hier ook regelmatig en altijd zonder problemen. Deze keer ging het wat moeizamer. Er ontbrak een fles liquid. In de orderbrief stond dat het bedrag naar mijn rekening zou worden teruggeboekt. Omdat ik met Paypal had betaald, verwachtte ik het ook via Paypal weer terug. Maar helaas.

    Diverse malen gemaild maar geen antwoord gekregen.Toen heb ik gedreigd met het openen van een geschil bij Paypal maar ook daar geen reactie op. Gisteren daadwerkelijk een geschil bij Paypal geopend en wat denk je … vandaag al antwoord. Ze willen graag dat ik mijn geschil sluit want alleen dan kunnen ze mij het bedrag terugbetalen (yeah right!). Paypal heeft bij hun al het bedrag van mijn bestelling van de rekening afgehaald. Ik heb via Paypal laten weten dat ik mijn geschil pas sluit als ik het geld van de liquid terug heb, eerder niet. Als ik het geschil sluit en Nail design euro discount betaalt de liquid niet terug, dan kan ik niet opnieuw een geschil openen. Ben benieuwd wat er voor antwoord komt.

    Dus tot de afgelopen keer altijd tot tevredenheid besteld maar nu ging het mis …. Jammer hoor … Ben benieuwd wat hiervan de oorzaak is.