naildesign euro discount failliet??

  • Claudia

    Ik hoop t ooknog te krijgen.. Anders ben ik mooi t geld kwijt..

  • Guusje

    Hallo Dames,

    Jaaaaaaaaaaaaaaa (:D(:D(:D>:D<

    Ik heb contact gehad met ze….via het engelse nummer.

    In het totaal heb ik 4 bestellingen open staan.

    Eentje was al onderweg, deze heb ik de trace code van gekregen….dus moet nu gaan uitzoeken waar deze is.

    En de andere 3 zijn ze aan het inpakken.

    Ik heb aardig lang gesprek gehad met deze vrouw (ondanks mijn super goede :S engels) maar door het nieuwe systeem (nieuwe website) liggen ze aardig achter.

    Hoef me geen zorgen te maken, het komt allemaal goed.

    Het stomme aan het hele verhaal, nadat ik met deze vrouw had gesproken heb ik een goed gevoel hierover…

    Maar goed, ik heb het NOG niet…..dus toch maar afwachten….

    Als ze nu een mailtje sturen naar alle klanten dat het goed komt ofzo…

    Want laten ze niks horen dan raken ze een heleboel klanten kwijt…:?

    Fijne avond nog en het beste voor iedereen

    Groetjes,

    Guusje

  • BeautiNail

    Kan heel goed zijn dat ze nu proberen om de zaakjes op orde te krijgen.

    Dat ze een vacature hebben openstaan voor een callcenter medewerker Nederlands geeft aan waarom ze op dit moment waarschijnlijk niet reageren, alhoewel ik wel vind dat je bij de mail via een automatic reply de klanten op de hoogte kan houden.

    Of het gewoon een reorganisatie is of een bij fallietsement, ik denk dat we daar nooit achter zullen komen.

    Wat je altijd wel kan doen is uitsluitend via pay pal betalen en onder de 200 euro. Dan ben je verzekerd voor je aankoop en mocht je niks ontvangen dan kan je het bedrag terug laten storten op jouw rekening.

  • BlinQ

    Ik hoop dat het goed komt, heb een bestelling gedaan van 80 euro. Voor mij veel geld omdat ik net begonnen ben met mijn salon. Hoe vaak ik gebeld en gemaild heb, weet ik niet meer. Ik heb niet via paypal betaald dus mijn geld ben ik waarschijnlijk kwijt. Als het goed komt: super. Maar als bedrijf is het toch niet zo veel moeite om alle klanten die besteld hebben een mail te sturen met een korte uitleg. Ik heb best wel geduld als ik maar weet dat het goed komt. Inmiddels moet ik ergens anders gaan bestellen omdat ik spul te kort kom.

    Balen hoor.

  • ebony

    >:D< dat er een pakketje onderweg is. Als het bij iedereen maar gebeurd, dan zijn we allemaal weer :).

  • Aless

    Het is waardeloos.

    Heb woensdagavond een geschil geopend via paypal, en donderdagochtend al reactie!

    Naja, van Paypal dan, dat het geld is teruggestort naar mijn rekening na contact met de eigenaresse te hebben gehad.

    Ik zelf heb van het bedrijf NIETS gehoord.

    Dit is geen manier van zaken doen. Dit is belachelijker dan belachelijk. Zo ga je niet met je klanten om.

    Ik had op deze bestelling gerekend en ik heb nog niets.

    Een ding is zeker, ik rust niet voor ik hier een procedure voor maak. Ik pik dit soort geintjes. Misschien de Duitse TROS Radar maar eens een berichtje sturen met zijn allen.

    Wie heeft dat telefoonnummer voor me?

  • miertje

    Nou meiden, een maand!!!! na betaling dan toch eindelijk mn bestelling binnen!

    Ik heb ze uiteindelijk te pakken gekregen via een ander telefoonnummer, en dan kan je naar customer service vragen, dit nr is geloof ik van mw leonards.

    00.49.24215.5499.16

    Heel veel succes allemaal, ben benieuwd hoe het gaat als jullie ze eindelijk te pakken krijgen, ik bestel er iig nooit meer iets, moest eerst zelfs nog bewijzen DAT ik het had betaald, wat een zooitje!!

  • ebony

    Ik heb ze afgelopen zaterdag een mail gestuurd met de vraag of ze failliet zijn en waarom ze niemand een berichtje sturen i.v.m. problemen en dat als het zo doorgaat niemand meer bij hun zal bestellen, omdat ze toch niet reageren.

    Wonder boven wonder vandaag mailtje gekregen dat ze niet failliet zijn, hebben sinds kort nieuwe shop, tel.nummers en mailadresen. Op de site staan nieuwe tel. nummers en mailadressen, maar volgens mij zijn het nog steeds dezelfde.

    Ben benieuwd of ze morgen bereikbaar zijn.

  • Guusje

    Goedemorgen Dames,

    Ik heb nu twee dagen achter elkaar contact met ze gehad….

    Ben er nu achter wat er aan de hand is…

    Ben straks weer terug en leg het hele verhaal uit.

    Groetjes,

    Guusje

  • Guusje

    Hey,

    Even voor alle duidelijkheid..

    Naildesign euro discount is niet failliet!!

    Na een aantal malen telefonisch contact te hebben gehad met

    verschillende medewerkers van Nail Euro Discount en de bazin zelf,

    is ons alles duidelijk geworden..

    Doordat het bedrijf een X aantal nieuwe softwares heeft (ook de online shop)

    is hierdoor een vertraging ontstaan.. Het bedrijf maakt een ongekende groei

    door waardoor er inderdaad een flinke vertraging is opgetreden..

    Waarschijnlijk zitten veel mensen op dit moment nog op hun pakket of order

    te wachten en nemen aan dat hun geld weg is..

    Dit is niet het geval!

    In Europa is sinds kort een nieuwe regeling van kracht.. Als men als bedrijf in een

    ander EU land goederen bestelt, dan wordt hiervoor een 0% BTW tarief berekend.

    Je zou denken dat de goederen nu ontzettend goedkoop worden ingekocht,

    echter blijkt het tegendeel waar..

    Bent u een Hàndler dan heeft u waarschijnlijk al een poos terug een mail van

    nail euro gehad met daarin de vraag of u een kopie van het bewijs van inschrijving

    bij KVK, BTW of een Bedrijfsvergunning aan hun wilt doen toekomen..

    Deze mailing is in het duits verstuurt, en zal voor de meeste onbegrijpelijk zijn geweest..

    Wat zij dus van u nodig hebben is een kopie `UITTREKSEL VAN UW KVK`

    om uw bedrijf op de achtgrond te verifieren bij de overheid / belastingdienst..

    Deze dient u Z.S.M naar hun te versturen per Fax, Post of eMail,

    zodat de overheden op de achtergrond het BTW percentage kunnen doorberekenen!

    Door deze kwestie zijn bij hun veel orders op ON HOLD gezet, en

    zullen deze niet eerder verstuurt worden dan wanneer zij uw UITTREKSEL

    hebben ontvangen!

    Tevens liet een van hun medewerkers ons telefonisch weten dat zij voor

    de Nederlandse afdeling, nu een Nederlandse contactpersoon

    voor hun callcenter hebben aangenomen.. Dus geen gedoe meer, maar

    gewoon je zaken regelen in het Nederlands!

    Wij hebben dit tot op de bodem uitgezocht, en vonden dat wij dit

    even hier moesten posten.. Wij hopen dat u er wat aan heeft!!

    Groetjes,

    GUUSJE.