mijn ervaring met beauty and nail art beltrum

• vdvr

beste mensen graag had ik mijn ervaring met deze online shop mede gedeeld reden dat andere mensen gewaarschuwd

Zijn met de gang van zaken van deze online shop.

Enkele weken geleden vroeg ik via e 'mail of bepaalde producten op voorraad waren kreeg snel een mailtje terug dat mijn gevraagde items op voorraad waren waarop ik een bestelling deed en betaalde via bankcontact.

Na een week geen nieuws van mijn bestelling na verschillende mails naar hun info contact adres geen gehoor.

Uiteindelijk maar gebeld naar het nummer waarop ze van maandag tot vrijdag bereikbaar zouden zijn maar na vele oproepen niemand thuis. Na veel heen en weer gemaild uiteindelijk toch een maailtje de zending zou volgens hun systeem gewoon verzonden zijn nog een week gewacht en niets in mijn bus. Dan sturen ze een mail dat gevragde producten toch niet op voorraad waren en dat de reden was dat ik het pakketje niet ontving???

Heb dan hun medegedeeld dat ik hun manier van werken ni kan volgen en wegens de onregelmatigheden

Ik mijn geld terug wou gestort krijgen.

Daar gingen ze mee akoord enkel wacht nog op het geld.

Weerom geprobeerd om telefonisch contact te krijgen faalde elke keer tot op heden.

Deze online shop zit te beltrum nl

U bent gewaarschuwd als u daar besteld

• Elske

Ik heb even op die site rondgesnuffeld, ze hebben een vacature vrij voor inpak-werk, Ik zeg solliciteren en hopen op een gesprek. Als je daar komt, leg je je bestelling + mailtjes onder de neus, en zeggen dat je of NU je geld contant terug wilt, of NU je betaalde producten mee wilt nemen….

Vind het trouwens wel een beetje vreemd dat Bultemansweg 2a 7156NP Beltrum wordt aangegeven en dat op het kaartje Schollenkamp 10 Borculo wordt weergegeven, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.

• vdvr

Mede dankzij deze sites komt er nu wel reactie en bevestigen ze dat ze het betaalde bedrag gaan terugstorten

Als je een online zaak runt heb je de verantwoordelijkheid dat je je klanten goed informeerd uiteindelijk hangt het succes

daar voor een groot deel van af.

Er kan altijd iets misgaan dat hoor je mij niet zeggen en heb ik alle begrip voor.

Zolang je goed geinformeerd word

Voor mij was het drie weken afwachten en geen leuke ervaring.

Zo zie je maar de kracht van een pennestreek.

• Sunny72

Wel jammer dat er dit voor nodig is… maar ben blij dat jij je geld terug krijgt!!

Sunny

• __xStephaniie@hotmail.be

Hallo,

Ik las uw berichtje. En vroeg me af of je al meer weet.

Want ik zit met min of meer met dezelfde situatie.

Had 2weken geleden donderdag een bestelling gedaan.

Voor een groot bedrag. En een deel is toegekomen.

En op een deel wacht ik nog steeds.

Het zou maandag verstuurd zijn.

En ik heb enkele mails gestuurd om men referentienr te vragen om te kijken waar men pakje was.

En nu uiteindelijk krijg ik een mail dat zij men spullen nog moeten toekrijgen.

Maar ik vroeg me af of het bij jou al in orde is. En wat ze jou allemaal gezegd hebben.

Zodat ik weet waar ik sta

• vdvr

Las het berichtje van Stephanie die voor een redelijk bedrag bestelde en ook problemen heeft

Met de zaak van beltrum.

Na weer een dikke week verder en na vele loze beloften heb ik mijn geld nog niet terug!!!

Heb ze juist nog een mail gestuurd »»»»»»»»»»»»»

Beste,

Denk dat dit lang genoeg heeft geduurd.

Ps als u zo met alle klanten omgaat. ?

Mvg

Ben ook eens gaan zien naar hun feedback van klanten

Deze reacties zijn ronduit belachelijk en duidelijk in stage gezet

Er is daar duidelijk iets niet in de haak op zen minst gezegd.

Grtz

En hoelang is dat van u nu al aan het naspelen?

Ik wacht nu 3weken op men geld. En nog steeds niets

• Cynthia1991@telenet.be

Ik heb hetzlfde probleem, iets besteld en betaald maar ik krijg niets van hen, op mails antwoorden ze niet en ik stuurde vandaag een sms en ze stuurden terug we bekijken het eens maar ik geloof er niet zoveel meer van :(

Ik blijf bellen. Zeker 3x per week. Net heb ik nog gebeld. En ze zeiden dat men geld erop zou moeten staan. Maar als he nie zo was, dat ze het meteen zouden doen. Ik heb men geld ook nodig. Gaat hier over een bedrag van 200euro. En heb die ook nodig. Maar dat begrijpen ze niet.

• vdvr

Beste mensen,

Hier ook nog steeds niets teruggekregen bij mij is het bedrag gering.

Maar het gaat om het principe toch! denk er stillaan aan om klacht neer te leggen.

In belgie kan je terecht bij e'cops ze houden zich bezig met internet froude en dit geval.

Als ik zo de berichten lees lijkt heter op te lijken.maar of dat iets gaat uithalen daar heb

Ik mijn twijfels over de site in kwestie is wel ingeschreven bij de nederlandse kamer van

Koophandel mss kan iemand uit nl even nakijken of dat werkelijk zo is en dat nummer deugd.

Groetjes en sterkte