mijn ervaring met beauty and nail art beltrum

• djudie

.

• Mariska

Voor de gedupeerde mensen die interesse hebben en meer info willen over deze zaak (om er zelf iets mee te kunnen ondernemen) mogen mij een privéberichtje sturen.

Maar echt alleen gedupeerden van deze discussie ik ga geen info naar buiten brengen als je er niets aan hebt.

groetjes Mariska

• axmoro

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag (23-09) mijn geld terug gekregen. Ik heb via facebook een bericht gestuurd naar Chynthia, die bij de kvk nog als eigenaar staat. Na een goed facebookgesprek heeft zij mij beloofd het geld terug te geven, en dit is na ruim 2 weken uiteindelijk ook gebeurt. eind goed al goed.

gr. André

• Mariska

Dat is fijn om te horen André.

Ik had al vernomen dat ze elke maand wat mensen hun geld zouden terug gaan geven.

Had alleen mijn twijfels er over maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het dan toch echt gebeuren.

Dat was ook de reden dat de politie niets aan deze zaak ging doen.

Hopelijk krijgen we van andere forumleden ook nog bericht.

bedankt voor je reactie André!!!

• Faya-S

Mariska ik heb jou een privé bericht gestuurd

• Faya-S

Mariska ik heb jou een PB gestuurd

• miranda1963

Hangt op privé-adres een dwangbevel aan de deur. Zegt genoeg dus. Ik denk dat de boel failliet is………

• Mariska

Ohhhhhhh dat zou dus betekenen dat iedereen kan fluiten naar zijn geld, hè bah

• miranda1963

Daar moet je wel rekening mee houden. Hij is al weken niet gezien en de rolgordijnen zijn dicht en de post word niet opgehaald. Het stel is uit elkaar.. Ik denk dat er meerdere problemen spelen…..

• asumansurmeli63@hotmail.com

Hallo people,

Ook ik was bijna een gedupeerde. Alleen heb ik het anders aangepakt. Ik ben echt bijna 2 maanden bezig geweest. Uiteindelijk wel me bestelling ontvangen.

Net als iedereen hier heb ik me ook gek gebeld . 100 voicemail berichten achtergelaten. Na wat research op internet ben ik erachter gekomen dat die Chris ook een mediabedrijf heeft. Chris Fade Productions ofzo. Nou kan ik ook op basis van een kvk nr bedrijfsgegevens inzien. Daar zag ik al dat het bedrijf er erg slecht aan toe was. Maar ik heb daar wel een andere telefoonnummer gevonden. Namelijk die van zijn schoonvader :) overigens een erg lieve man hoor en hij heeft mij ook geholpen. Na een paar gesprekken met hem ben ik uiteindelijk (met de nadruk op EINDELIJK) zelf benaderd door die Chris. Hele verhalen over een nieuwe inpakster die mijn bestelling had weggelegd bla bla bla. Hij beloofde mij dat hij het zou sturen. Na wat beloftes heeft hij het gestuurd. Anders had ik uiteraard aangifte gedaan. Heb ik ook in mijn emails aangegeven. Ik zie trouwens dat hun website niet meer bestaat.

Wat ik dus wil zeggen is… ga achter je geld aan. Desnoods aangifte doen.