mijn ervaring met beauty and nail art beltrum

• ShirleyM93

Daarnet nog vergeten te zeggen:

Wanneer er nog personen zijn die hun geld niet hebben teruggekregen wil jullie gerust alle telefoonnummers geven die ik heb.

Als er personen zijn die van plan zijn om aangifte te doen, wil ik jullie gerust al mijn mails bezorgen.

Hebben jullie ook een mailtje gekregen van een bemiddelaar voor de website Beauty and Nail art?

Hier heb ik op gereageerd maar dat doet er eigenlijk niet meer toe aangezien ik intussen mijn geld heb terug gekregen.

Ik hoop echt dat het voor jullie allemaal ook goed afloopt!

Shirley

• Mariska

Dat is mooi Shirley.

Ik zou willen dat iedereen zo'n goed bericht had

• Mariska

bemiddelaar??

Dat zou mooi zijn (tu)

Maar er is nu dus wel toegegeven door Chris dat er problemen zijn

• jillscheyltjens@msn.com

hallo met jill, heb op 9 juni voor 493 Euro een bestelling gedaan. heb ook chris aan de lijn gehad en die zei dat ik men geld of bestelling ging terug krijgen, hij had altijd wel een excuus bv dat het pakket retour gekregen door weigering terwijl ik heel de week thuis was en geen bel gehoord…. ik ben van belgie wat moet ik doen? naar nederland rijden en in beltrum bij de politie klacht indienen? heb alle mails bijgehouden. ik zou heel graag men geld terug hebben aangezien het om een groot bedrag gaat :(

• Mariska

Tjeetje Jill dat is inderdaad een groot bedrag ::o

Je kan wel alvast beginnen om contact op te nemen met http://www.opgeletopinternet.nl/

Kan je al je gegevens invullen , ik ben er niet mee door gegaan omdat mijn probleem was opgelost.

succes!!!

• Elske

jillscheyltjens@msn.com Schreef:

——————————————————-

> hallo met jill, heb op 9 juni voor 493 Euro een

> bestelling gedaan. heb ook chris aan de lijn gehad

> en die zei dat ik men geld of bestelling ging

> terug krijgen, hij had altijd wel een excuus bv

> dat het pakket retour gekregen door weigering

> terwijl ik heel de week thuis was en geen bel

> gehoord…. ik ben van belgie wat moet ik doen?

> naar nederland rijden en in beltrum bij de politie

> klacht indienen? heb alle mails bijgehouden. ik

> zou heel graag men geld terug hebben aangezien het

> om een groot bedrag gaat :(

Oh wat erg weer….

En daarbij, als de post geen gehoor krijgt bij jou en het pakket weer meeneemt (dit gebeurt 2x daarna kun je het pakket zelf afhalen vanaf de volgende dag op het postkantoor) moet er een briefje van PostNL in je bus liggen dat het aangeboden is, je niet thuis was, en ze het de volgende dag opnieuw komen aanbieden. Dat verhaal van hem klopt dus niet ! Ik zou er een dag aan wagen (helaas) alle mails, én mailing hier op de pagina, die je kunt vinden meenemen en idd aangifte gaan doen !!

Ze kwamen er bij mij niet mee weg wáár ik ook vandaan moest komen…

• Mariska

De politie is al op de hoogte zag ik bij het meldpunt internetoplichting van de politie.

Dus stap 1 heeft iemand al gezet Jill.

Voor gedupeerden vanuit België is het www.opgeletopinternet.be

maar omdat het om een nederlandse webshop gaat vraag ik me af bij welke site je moet zijn de nederlandse of belgische

• Elske

Gewoon beide ? Dan komt t iig over…

• axmoro

Hallo iedereen,

Normaal zoek ik de website waar ik iets bestel wel even op. Dit om te voorkomen dat het mij ook gebeurt. Helaas had ik deze x niet zoveel tijd, dus heb uit "vertrouwen mijn bestelling maar geplaatst.

Dit was op 6 augustus, en heb inderdaad ook niks ontvangen. Inmiddels al verschillende mailtjes aan verstuurd, en ik heb er maar 1 terug gekregen. Van Stephan de Bemiddelaar. Hij zou mij bellen om tot een oplossing te komen, maar ik denk dat zijn beltegoed op is…:D

Inmiddels heb ik aangifte gedaan tegen Cynthia (volgens de Kvk, eigenaar). Via mijnpolitie.nl

Ik hoop dat vele van jullie dit ook al gedaan hebben, zodat er iets mee gebeurt.

Mijn bestelling en Geld zijn er nog niet…. Iemand nog tips?

gr. André

• Mariska

Hoi Andre

Je bent de zoveelste gedupeerde al.

Het is alleen jammer dat de andere gedupeerden niets meer laten weten hoe het hun is vergaan en of ze nog wat hebben gedaan tegen deze praktijken.

Hopelijk kan de politie iets doen voor je.

Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen is de website nu gesloten.

Laat je iets weten als je nieuws hebt?

succes !!!