mijn ervaring met beauty and nail art beltrum

• Elske

onbekende__1 Schreef: ——————————————————- > beetje zielig dit allemaal 

Weet je wat zielig is ?? 

Mensen besodemieteren. 

Profiteren van de goedgelovigheid van niets wetende betalende klanten. 

Hier onzin berichten plaatsen en je eigen naam er niet bij durven zetten. 

Als t je te heet wordt onder je voeten datzelfde bericht verwijderen en ervoor in de plaats zetten dat je het “maar een zielig gedoe” vindt. 

Als de negatieve reviews je in een fout daglicht zetten, en het “spannend” dreigt te worden, terwijl je er zelf debet aan bent, maar snel je website uit de lucht halen. 

DAT is pas zielig… 

Ook al is de website incl gegevens uit de lucht, gelukkig is er op het net nog genoeg info te vinden voor diegenen die deze toko alsnog aan de kaak willen stellen ivm diefstal van hun centen. 

En er staat hierboven nog ergens een adres van dit “bedrijf”. 

En nu snel naar de Fabeltjeskrant…….

• Mariska

info genoeg Els :D

• Elske

Zo is dat !! (tu)

• Mariska

Ik vraag me af of iedereen nou zijn/haar spullen of geld heeft gehad?

De website van beauty and nailart was eerst under contruction en is nu uit de lucht …………….zal het ze te heet onder de voeten zijn geworden???

• Charly001

Ik heb in juni een bestelling geplaatst, na week mailde ik om te vragen hoe het met mijn bestelling zat maar kreeg uiteraard geen antwoord.

Heb die Chris (na meerdere pogingen) telefonisch kunnen bereiken en wist hij met te vertellen dat mijn bestelling nog niet verzonden was omdat ze aan het wachten waren op een levering van hun leverancier.

Een week later nog niets…weer gebeld en dat zei hij dat mijn bestelling begin juli al geleverd was…

Na meerdere malen bellen en mailen heb ik nog geen resultaat…

Tot op heden geen spullen of geld gehad!

• Mariska

Tjeetje Charly weer een gedupeerde.

Ik denk dat ik dankzij mijn dreigementen één van de weinige ben die mazzel heeft gehad.

Dit is echt ongelooflijk!!!!!!!!!!!!

• Mariska

Kan de website niet meer te pakken krijgen maar kwam wel dit tegen

http://www.oozo.nl/bedrijven/berkelland/borculo/borculo-overige-komgebieden/604545/beauty-and-nail-art

Hmmm 1 werknemer eerst Stefan en later dus Chris…………………. weer een leugen dus want mijn collega is een tijd uit de roulatie beweerde Chris

Webwinkel is dus nu gesloten!!!

• Charly001

Iemand suggesties??

• Mariska

Nou weet je Charly er opperde iemand om aangifte te doen omdat er teveel gedupeerden zijn en met meer sta je sterk.

Daarom heb ik mijn verhaal hier ook op geschreven om eventueel mee te kunnen nemen bij een aangifte.

Alleen mijn “probleem” is opgelost gelukkig.

Het is alleen jammer dat niemand meer reageert of ze geld of hun spullen hebben gekregen.

Kan me niet voorstellen dat de problemen nu opgelost zijn.

• ShirleyM93

Hallo,

Ik heb net hetzelde tegengekomen met de website Beauty And Nail Art.

6 juli had ik een pakketje besteld, 22 juli zou het zogezegd opgestuurd worden. Maar ik ontving niets.

Een paar keer heb ik contact gehad met Chris. Toen ik hem op een dag opnieuw opbelde zei hij me dat hij er niet meer werkte.

Dit begon ik al raar te vinden. Van Chris heb ik toen het nummer van de eigenaars van de website gekregen.

Intussen kreeg ik toen een mailtje van een zekere Gerard, dat hij alles ging oplossen en ik mijn geld ging terugkrijgen. Het ging over bijna 200 euro.

Toen ik niets meer hoorde van Gerard heb ik de eigenaars opgebeld. Hij beloofde me dat hij mijn geld ging terugstoren een week later, als hij de financiele middelen had.

Dus gingen de eigenaars maandag mijn geld storten, maandag heb ik nog een sms'je gestuurd naar de eigenaars en toen hebben ze 's avond mijn geld gestort.

Ik heb hun misschien niet al te beleefd aangepakt maar ik heb nu teminste mijn geld terug..

Shirley