mijn ervaring met beauty and nail art beltrum

• Mariska

Ik heb ook een negatief berichtje geplaatst kijken of die in het gastenboek komt >:D<

• Salon Fantastique

Ik heb hier afgelopen zaterdag besteld, stom om niet eerst het forum te checken..

Ik heb al gemaild, geen reactie.. vast telefoonnummer word niet opgenomen en mobiel schiet direct op voicemail.

Hoe zijn jullie toch in contact gekomen met hen ?

• Mariska

Salon Fantastique Schreef:

——————————————————-

> Ik heb hier afgelopen zaterdag besteld, stom om

> niet eerst het forum te checken..

> Ik heb al gemaild, geen reactie.. vast

> telefoonnummer word niet opgenomen en mobiel

> schiet direct op voicemail.

> Hoe zijn jullie toch in contact gekomen met hen ?

De eerste keer gebeld daarna steeds via mail met Stefan en Chris maar het zou me niets verbazen dat deze 2 dezelfde personen zijn.

De laatste mail van mijn kant was een mail met ultimatum anders zou ik de consumentenbond erachteraan sturen en toen kwam alles gelukkig goed.

Ik dacht dat ik de enige was met problemen bij hun totdat ik deze berichten tegen kwam vandaar dat ik mijn verhaal hier ook maar heb opgeschreven om andere mensen te behoeden voor deze duistere praktijken.

Laat even weten hoe het afloopt.

gr.Mariska

• Salon Fantastique

het 06 nummer heb ik opgeslagen in mijn telefoon en zo kon ik zien dat die over whatsapp beschikte. Dus maar een appje gestuurd dat ik graag in contact wilde komen.

toen werd ik wel terug gebeld en het pakketje zou gister zijn verzonden dacht ie, hij zou het vandaag checken dus ben erg benieuwd!

• Mariska

Nou ik help je het hopen :D deze belofte heb ik zo vaak gehad zie mijn mailing met hun.

heb weinig eigenlijk geen vertrouwen meer in dit bedrijf .

Hou je me op de hoogte?

Jammer dat meer gedupeerden niet meer reageren ,kan ook komen door de vakantie natuurlijk

• onbekende__1

beetje zielig dit allemaal

• Mariska

Wel makkelijk om een berichtje te plaatsen onder de naam onbekende ,plaats dan gewoon je naam.

Je valt mensen aan op spellinggebruik maar volgens mij heb je iets niet goed gelezen want er staat diverse keren dat de webshop per mail niet reageren en de telefoon niet opnemen.

Als je zelf ooit in zo'n situatie komt te zitten en de webshop geeft niet thuis zou je waarschijnlijk ook steun zoeken bij gedupeerde en dat kan dmv. internet.

Zoals ik al eerder schreef zou ik geen berichtje plaatsen maar toen ik las dat ik dus niet de enige was met problemen heb ik besloten om het ook te plaatsen.

Als de mensen van de webshop netjes hun werk doen, eerlijk zijn en service verlenen is er niets aan de hand.

En eerlijk is eerlijk ik heb nog nooit problemen gehad met wat voor webshop dan ook en als ik positief over hun ben krijgen ze dat ook te horen.

• Elske

Dat bericht is vast geplaatst door iemand van het “bedrijf” zelf…

Als je als bedrijf zorgt dat je klanten tevreden houdt, op tijd levert, en bij evt problemen de klanten niet in het ongewisse laat, maar gewoon hun centen terug stort of producten alsnog levert, dan krijg je ook niet te maken met negatieve reacties !

Als er ergens problemen zijn, dan wil je weten waar je aan toe bent, en gaat dat gepaard met allerlei problemen en loze beloftes, dan zoekt men evt mede-gedupeerden om er zeker van te zijn dat deze problemen vaker voorkomen bij een bepaald bedrijf, alvorens men evt actie onderneemt.

Lang Leve Internet !!

En dreigementen ???

Ik heb zelf eens dergelijke problemen ondervonden met een webshop (andere dan hierboven genoemd).

Na vele vijven en zessen, loze beloftes, tig weken verder, enz enz, heb ik aangegeven dat als het niet binnen een week opgelost zou zijn/ mijn centen terug gestort waren, ik stappen zou ondernemen en aangifte ging doen.

Schijnbaar dachten ze “Doet ze toch niet”, maar dan hebben ze aan mij de verkeerde…

Bestellen, betalen, niets geleverd krijgen binnen een wettelijk aanvaardbare termijn, dat is nl Diefstal van je centen !!

Ik héb aangifte gedaan en de consumentenbond e.d ingeschakeld, omdat er geen enkele reactie kwam.

Zij hebben een schrijven gehad van de consumentenbond, én de aangifte onder ogen gehad ; Binnen een paar dagen had ik mijn bestelde en betaalde producten in huis.

Vroegen ze ook nog doodleuk of ik dan nu de aangifte wilde intrekken, en een positief bericht in het gastenboek wilde zetten, nou dat dacht ik dus niet ! En vervolgens op dezelfde voet weer verder gaan ?!

Bestellen zal ik dus bij dat bedrijf NOOIT meer ! (dankzij de problemen die ik daar zelf heb ondervonden én omdat er na enig “speur”werk, vragen en berichten op het net, vele betalende klanten bij hetzelfde bedrijf dezelfde problemen bleken te hebben).

Ook ik zal zéker niet schromen om bij zulke problemen dergelijke berichten op het net te plaatsen om evt mede-gedupeerden te zoeken om zo sterker te staan en te waarschuwen ; Moeten ze hun werk maar naar behoren uitvoeren, dan zijn dergelijke berichten en discussies als deze niet eens aan de orde !!

Ze werken het zich zelf in de hand….

• Mariska

Els we hebben dezelfde gedachte…………… het zal Stefan of Chris zelf wel zijn , daarom waarschijnlijk onbekend.

Als je niets te verbergen hebt kan je gewoon je naam hier zetten.

gr.Mariska (weet je wel Els van de glaskralen)

• Elske

Glaskralen ???