IK ZAL HIER MIJN SLECHTE ERVARING MAAR EENS OPSCHRIJVEN ,
met beauty and nailart
2 mei om 11.50 uur
Besteld en betaald met Ideal om 12.34 uur startersgelpakket met Uv lamp en nog wat kleine dingetjes 76,59 euro (was op voorraad)
Producten worden over het algemeen verzonden binnen 24 uur na betaling dus dat zou betekenen hopelijk zaterdag 4 mei de spullen binnen.
Ik heb diezelfde dag nog gemaild of er een handleiding bij het pakket zat dat zouden ze dezelfde dag per mail sturen maar hebben we nooit gehad.
Na één week nog geen spullen dus ik gebeld met Stefan ook gelijk over de handleiding (stond volgens hem op zijn computer thuis dus die zou hij s’avonds sturen.
Het door mij bestelde artikel was niet meer op voorraad zei hij daarom konden ze niet leveren waarop ik zei het stond op voorraad op de site op het moment dat ik bestelde en ik gaf aan waarom krijg ik niet gewoon even een berichtje dat het niet op voorraad is dat ben je verplicht aan je klanten waarop Stefan zei: ja dat had ik inderdaad kunnen doen.
Maar goed na 2 weken kwam het spul binnen maar leeggelopen en ontbrekende verpakkingen,teennageltips ipv vingernageltips.
Ik mailen waarop ik gelijk antwoord kreeg dat die spullen werden nagezonden.
Niets dus
Weer mailen (hieronder kopieer en plak ik even de mailberichten)
17 mei
Hallo Stefan
Ik moet toch even wat kwijt.
Ik vind het heel erg jammer dat ik als klant steeds overal achter aan moet.
Daarmee wil ik zeggen antwoord op mijn mail krijg ik niet ,ik mailde je afgelopen maandag met een aantal minpuntjes van mijn bestelling waarop ik dus ook niets meer verneem.
Ik zou de startershandleiding toegezonden krijgen per mail is al 2 x beloofd.
We hebben elkaar telefonisch gesproken over mijn bestelling toen gaf je al aan ja ik had er idd. even over kunnen mailen dat de bestelling is uitverkocht en dat het een week kan duren.
Dan denk ik bij mezelf oké dat kan gebeuren maar vervolgens doe je niets met de mail die ik heb verzonden over de bestelling die niet helemaal compleet is.
Heel jammer dat de service wat te wensen over laat, het draaiende houden van een webshop is toch afhankelijk van de klanten die je krijgt.
Koester die klanten vooral in deze moeilijke tijd voor ondernemers maar ook voor betalende klanten die hun hard verdiende centjes besteden.
Ik ben geen zeurpiet maar run zelf ook een webwinkel weet dus gerust wel hoe de dingen wel moeten en heb recht op de spullen die ik besteld heb.
Hieronder alsnog de mail die ik afgelopen maandag naar je toe hebt verzonden.
Graag verneem ik hier wel een reactie op.
vriendelijke groet Mariska
Goedemorgen Stefan
Ik heb het pakket gelukkig ontvangen.
Alleen in de nagellijm zat een heel klein bodempje
tips die er bij zaten zijn voor teennagels.
Ook mis ik de wetlook.
De timer op de lamp werkt ook niet.
Ik hoor het graag van je.
vr.gr Mariska
21 mei
Beste xxxx
Allereerste mijn excuses voor het ongemak, mijn collega die normaal de mails doet en afspraken is voor lange tijd uit de running.
Ik neem het even over.
Uw krijgt wat ik begrijp nog nagellijm
Tips.
De wetlook.
En zag iets staan over de timer van de lamp dat kunnen wij alleen verhelpen als uw deze retour stuurt en deze sturen wij terug na de leverancier,en die stuurt ons een nieuwe op.
Nogmaals mijn excuses en ik zal de overige uw toesturen.
Met vriendelijke groet,
Chris.
22 mei
Goedemiddag Chris
De nagellijm zat idd maar een klein bodempje in
De tips waren voor teennagels ipv. vingernagels
En de wetlook zat er niet bij.
De lamp laat ik zo maar zitten want anders ben ik nog weer extra verzendkosten kwijt en de lamp ook voor een poosje.
Bedankt dat ik de ontbrekende spullen nog krijg.
Ik ben in ieder geval wel blij dat ik reactie heb gekregen,want ik had er geen goed gevoel over.
vriendelijke groet Mariska
22 mei reactie terug
Beste mariska
Heeft uw voor mij het adress waar ik het kan heen sturen dan zal ik dat zometeen gelijk doen.
De tips waren dat witte of naturel en de hoeveelheid,
Het allermooiste is als uw een ordernummer heeft kijk ik het na en regel ik het gelijk.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Chris.
22 mei
Het gaat om ordernummer 807
alvast bedankt
gr.Mariska
22 mei
Beste Mariska Olivier
Ik zal deze zometeen gelijk sturen bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Chris.
11 juni
Ik wil jullie nog één kans geven om de ontbrekende spullen op te sturen .
De consumentenbond heb ik al ingelicht en adviseerde me om dit te doen als laatste poging.
Indien dit niet het geval is gaan hun verder stappen ondernemen.
Voor alle duidelijkheid de ontbrekende spullen uit het starterspakketzijn
(vinger) nageltips
wetlook
nagellijm
gr.Mariska
12 juni
Beste xxxx
Uw pakket is vandaag verzonden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Chris.
DIT ALLES DUURDE VAN 2 MEI T/M 13 JUNI dus totaal bijna 6 weken