Bluesky led gl

• CN

Maar dan zou je het al moeten zien voordat de nagel de lamp in gaat, en dat was niet het geval..?!

• Eljee nails

Hoi Henny,

Weet je al hoe duur hij is?

Is het een strijkgel? Of meer als de YN gel? Hoe leg je hem?

Heb je een basegel nodig?

Je kunt er dus een echte verlenging mee maken? Of alleen een kleine verlenging?

Heb je hem zelf ook al gebruikt?

Ben heel nieuwsgierig, haha

Groetjes Liliane

• wendy3

Op de website van marianails, las ik dat je de basecoat van Bluesky gebruikt onder deze gel.

Hij kost 12 euro nog wat, is er in.build Clear, build pink, build dark pink en build white.

Ik neem aan dat je er mee kunt verlengen dus.

Hoop dat t snel beschikbaar is!

• DreamNails

Wendy klopt dat je de base onder de buulder gel gebruikt en als laatste de top coat van de gel polish lijn.

Eljee Nails en Wendy, de kosten voor de gel komt incl. btw op E 12,95 voor een inhoud per potje is 15 ml.

Deze gel is verkrijgbaar in,

Builder Clear

Builder Clear Pink, die een natuurlijke roze nagelbed geeft

Builder Pale Pink, hier mee kan je een nagelbed verlenging maken

Builder White, voor een mooie French

De gel kan evt. dun op gezet worden voor onder de gel polish kleuren, waardoor hij zich dus makkelijk mee laat afweken.

Heb er zelf nog niet mee kunnen testen omdat we hem nog niet binnen hebben.

Marian heeft hem wel al getest, en gaf aan dat hij stevig was,hecht als een huis en minder flexibel was als onze vorige builder gel soak off lijn.

Zelf ben ik dus ook heel erg nieuwsgierig naar deze gel omdat ik de vorige gel al gebruikte onder de gel polish, bij klanten die vaak last hadden van in scheuren van de zijkanten van de natuurlijke, maar met deze oude gel vond ik deze niet echt geschikt voor een verlenging en dat kan dus de nieuwe lijn gel wel.

• wendy3

Ik wil deze lijn reserveren :)

Om maar vast op de zaken vooruit te lopen hihi,

• DreamNails

Dat kan Wendy, als jij mij misschien even een mail stuur dreamnails@planet.nl noteer ik alles even voor je.

Zodra ik dan weet wanneer ze binnen gaan komen laat ik het je via de mail even weten en kan je ze dan via mijn webshop bestellen ect.

• CN

Dus als ik het goed begrijp kan je ook verlengingen van 5mm of misschien nog langer maken?!

• DreamNails

CN volgens de informatie die ik binnen heb gekregen kan dit, ik denk wel dat je dan wel op moet zetten met evt. een tip en een lichte bolling als je een langere verlenging wilt maken.

Het is dan net zo werken als je met alle gel, het afweken zal dan wel iets langer duren omdat de dikte die je dan van deze gel voor een langere verlenging gebruikt, als dat je het dun opzet onder de gel polish.

• DreamNails

Dames voor de geïnteresseerde, De Gel is leverbaar.

• Moi

Goedenavond.

Wat een goede berichten lees ik hier. De bluesky gelpolish gaat hier als een trein. Echt top.

Soms mis ik wat stevigheid en zou deze soak off gel erg geschikt zijn.

Graag zou ik ervaringen lezen de komende tijd. Hopelijk is het echt een fijn product.

Iemand een idee hoe lang de afweektijd is?