Bluesky led gl

• MariaNails

Ha, helemaal top CN! Je vond de blush en pink wel te dekkend begreep ik? Misschien kun je dan beter builden met een clear, eventueel over 1 laagje french pink uit de gelpolish serie, die heeft dezelfde samenstelling en geeft wel een lichte roze gloed zonder meteen te dekken. Iets natuurlijker inderdaad.

Ik kreeg ook een mail dat ze de blush te roze vonden, hiervoor kun je enkele druppels 40514 toevoegen, geeft (naar mijn smaak) een prachtige nagelbedverlenging!

Het product is van hoge kwaliteit en werkt makkelijk, maar de kracht zit hem ook in de voorbereiding; lucht bij een flexibel product als soak off gel komt door een verkeerde/onzorgvuldige prep. Dat jij na 4 weken dus nog geen lucht hebt betekent dat je het keurig gedaan hebt! (tu)

• CN

Ik zet nu inderdaad na de base 1 strijkend laagje blush, dan de French en dan bouw ik met clear. Inmiddels 5 tevreden klanten voor deze gel. Ze vinden het veel natuurlijker (zachter, flexibeler) aanvoelen! Ik wil binnenkort nog wel uitproberen hoe de transparante pink is.

• Miranda

@CN,heb jij ook al een verlenging gemaakt met deze gel?

• CN

Inmiddels wel. Uiteraard geen hele lange, want dan raad ik toch hardgel aan (bij een verlenging meer dan 5mm). Is echter vorige week geplaatst, dus kan er nog niet veel over zeggen haha!

• La Petite Nails & Beauty

Ik heb het besteld,

Ben benieuwd!!!

• Tiny

Kan ik deze gel ook gebruiken voor een nagelbijter?

Dus eerst Bluesky base coat, daarna 1 dun laagje gel (clear) en als laatste Bluesky top coat.

Graag jullie advies.

• CN

Haha ja dat vroeg ik mij ook af, mede vanwege het afweken met aceton! Kan dit schadelijk zijn, of is het juist ontsmettend, of wat dan ook?

Deze gel is flexibeler dan hard-gel en kan zijn voor- en nadelen hebben.. Ik zie het echter als voordeel omdat ze het bijten af moeten leren. De soak-off gel is zo flexibel dat ze mee buigen, terwijl acryl of gel vaak al barst of iets dergelijks. Tevens is hard-gel of acryl ook zo hard, dat je het soms een beetje voelt trekken aan je (slappe) nagels. Dit ervaren mijn klanten niet met de soak-off gel. Tegen de tijd dat ze niet meer bijten, kunnen ze er zelf voor kiezen om op soak-off te blijven of hard-gel te kiezen. Echter ben ik meer te spreken over soak-off dan over hard-gel, maar ik heb en houd ze allebei in het “assortiment”.

• Nails&wimpers

Met ledgel kan ook verlengen .is flexibel en als je kleur van BMG led op zet hoef je niet meer de base te zetten. Dus nagel verlengen met base en versterken met clear. Nagel vijlen in vorm dan kleur en topcoat.

Deze lijn heeft ook de base.clear.tender pink (blush) pink 3 . White en rosy.

LedGel build &polish

• Siem

zijn de led gels van BMG ook soak of dan? Dat lijkt me dan wel intressant.

• Nails&wimpers

Hoi Siem

ik heb je pm gestuurd