Bluesky led gl

• DreamNails

Moi het is inderdaad een builder gel die je als versteviging kan plaatsen en de pale pink als je een verlenging wilt zetten.

Zelfs te combineren met de kleuren van de bluesky gel polish zodat je de gezamenlijk kan afweken.

Het afweken zal denk ik na gelang je dun of iets dikker opzet tussen de 10 à 20 min. komen.

Lees anders even de informatie over deze gel lijn op mijn webshop.

• CN

Ik zou het deze week binnen moeten krijgen, en ga het dan meteen testen. Dus over een maand kan ik meer zeggen haha!

• wendy3

Ik ga m ook bestellen

• wendy3

Met deze gel kun je dus ook verlengingen maken?

Het lijkt een beetje op de cnd brisa lite… Als t daarmee te vergelijken is wil ik het graag proberen.

• DreamNails

Wendy3, ja zoals ik al eerder in mijn stukje tekst aan gegeven heb kan je inderdaad ook een verlenging met een tip of een sjablone mee maken, de builder pale pink is hier super goed voor geschikt.

Je werkt met deze gel het zelfde voor de opbouw als bij andere gel, alleen zet eerst een dun laagje basis coat daarna met de gel de verlenging en de opbouw en sluit dit af met de top coat alles van het merk van bluesky en hij is in zijn geheel dus weer afweek.

Voor een french in kleur of een hele nagel in kleur kan je dus ook de gel polish gebruiken.

• wendy3

Ok, bedankt!

Ik gebruik zelf de cnd basecoat onder de Bluesky gelpolish, dus ik neem aan dat die ook onder deze gels kan?

En bijwerken is ook mogelijk..?

• DreamNails

Wendy denk het zelf wel dat het zou kunnen van de basis coat ,maar dit is dan even uit proberen.

Ja bij werken kan ook, moet geen enkel probleem geven lijkt mij,

• Moi

Hallo meiden!

Kunnen jullie al iets meer vertellen over dit product? Ben benieuwd!

• CN

Inmiddels heb ik 2 proefmodelletjes waarbij ze bij beiden nu 2 weken op zitten. Precies gedaan zoals ik bij hard gel ook doe, ook qua dikte. Overigens geen verlenging en op vrij korte nagels. Tot nu toe zeer tevreden over! Geen lucht en ziet er nog goed uit. Alleen bij 1 model een stukje vd French (gelpolish gebruikt) vd wijsvinger gebroken, kan ook puur toeval zijn! Gel heeft een medium viscositeit, ik ben dikker gewend dus even wennen. Blush en pink zijn wel echt dekkend, goed voor nagelbedverlengingen maar mochten wat mij betreft wat transparanter voor een mooi natuurlijk kleurtje zonder verlenging. Brand zo goed als niet onder de lamp en afweken gaat echt super! De nagels zitten de 1e ronde ruim 10 minuten in de folie en de 2e ronde 5 minuten, dan is alles eraf zonder gevijl! Ik laat ze er nog 2 weken op zitten, om te kijken wat het resultaat is bij circa 4 weken.

• CN

En na 4 weken nog steeds helemaal tevreden! Geen lucht en de nagels blijven eigen sterkte!