Luister Peerke
Wat moet ik tegen je zegen he?
wat een onzin zeg ! over de nieuweling enzo….. ik ben ook nieuw hoor en ben niet zo aangevallen
rarara waar zou dat aan liggen denk je?
Loop aub niet mensen af te zeiken . Een ding weet ik wel van mijzelf dat ik wel degelijk duizenden euro uitgegeven heb aan opleidingen/ producten en alles weer herinvesteerd heb.
NEE ik ben geen beunhaasje en ik begon niet met zulke belachelijke bedragen ook nog niet eens tijdens opleiding
ben ik perfect? neeeeeeeeeeee perfectie bestaat niet maar ik streef wel naar beter en naar kwaliteit ( dit zinnetje moet je niet weer negatief opnemen)
Als jij onder ‘'die andere mensen’' mij ook bedoelt dan heb jij zeker bij de verkeerde
Jij doet wat jij moet doen en hoe jou het beste uitkomt , verder bedoelde ik niets mee ….OKE? Het is jouw werk , het is je manier van doen en schrijven en verder ben ik ook direct om te zeggen dat ik geen zin heb om verder te antwoorden.
Nogmaals iedereen moet ergens beginnen , dat klopt helemaal. Niemand is s'morgens uit bed gestapt en dacht : jah vandaag word ik nagel stylist/e . Ieder heeft zijn redenen en ik ook maar ik loop niet mee te koop. Ook ik doe met liefde en van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Ook ik moest een keuze maken vanwege gezondheid hoe en wat verder. Ik doe geen werk waar ik geen plezier aan beleef. Ik doe ook geen werk omdat ik zo leuk vind om voor jan piet te werken en mijn kids geen broek aan hun billen. Nou sorry hoor peerke maar dat is mijn mening.
Als jij iets goed wilt doen heb jij al wat tips gekregen hier en zal nog meer komen.
BTW: ik heb je niet aangevallen over texten en weet ik veel wat . Jij zegt wel tegen verkeerde. . En ja Peerke eigenlijk is ook normaal hoor als jij letterlijk iemand zijn tekst of foto zou kopieren en op je site toevoegen dat die ook niet leuk vind. Ik wil verder hier niet op ingaan .
Open en bloot zoals jij het wilt hebben . Dat is het en verder niets. Jij kan mij hier schrijven maar ik heb eerlijk gezegd geen zin in om nog bij deze discutie te typen.
Wat betreft mensen ‘'click groep’' heb ik niets van gemerkt . Hoe dan ook ik ben en blijf mijzelf . Ik hoef niemand zijn billen af te likken om ergens bij te horen. Zo simpel is het.
Wat betreft mijn verbazing over ‘' heb jij van youtube geleerd?’' vond ik best goed en zeker voor een man. Ik wist niet dat jij cursus had of workshop. Het gaat puur over het kunnen. Jij kan het en zou nog beter kunnen. Dat is zeker. Wat betreft de prijzen en wat jij schrijft , vond ik wat minder. Jij doet voor de hobby maar bent bang voor concurrentie . Jij hoeft enkel klanten om iets te doen te hebben maar jij hebt wel een website en facebook en wilt meer klanten. Jij bent bang dat de klanten weg gaan als jij meer vraagt . Dit alles vind ik raar.
Als jij voor je hobby doet dan hoef jij ook geen 100 klanten te hebben. Kan je net zo goed gratis doen. Voorbeeld: jou buurvrouw gaat morgen ook een cursus van 3 dagen doen , vervolgens koop zij op de zwarte markt acryl potje van 5 euri en liquid , een paar vijlen van 0.35 cent , topcoat van 4,50 , paar kleurtjes van 4,50 en hoppa zij doet het nieuw set Geheel Gratis!!!! Wat ga jij doen? Ga jij concurreren door een nieuwe aktie te maken met nieuw set French incl. 5 euro cadeau of gratis nagellak ….etc? Nee denk het niet Snap jij nou ook waarom ik zo reageerde? En als EINDE ……………….. Doe zoals jij denkt dat het goed is . Het gaat je goed.